به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

نمایندگی فروش کابل افشان

نمایندگی فروش کابل افشان

نمایندگی فروش کابل افشان
در بخش های مختلف صنعت از انواع کابل در زمینه های مختلف استفاده می‌ کنند به همین جهت صنعتگران سعی کرده اند تا انواع کابل متفاوت را تولید کنند، تا نیاز تمامی بخش های صنعت تأمین گردد.
یکی از کابل های پر استفاده که از انعطاف پذیری خوبی هم برخوردار است، کابل افشان بوده که به صورت تک رشته یا چند رشته ‌ای تولید می گردد. به هنگام پیچش و خمیدگی از استحکام بالایی برخوردار بوده و به راحتی دچار شکستگی نمی شود.
با شناخت نمایندگی فروش کابل افشان در شهرهای مختلف خریداران می توانند با خیال راحت اقدام به تهیه این کابل ها نمایند. اما در صورت محدودیت برای مراجعه به نمایندگی های حضوری امکان انتخاب نمایندگی ‌های آنلاین نیز وجود دارد. به همین سبب تمامی خریداران از اقصی نقاط کشور با خیال راحت می توانند با انتخاب یک نمایندگی فروش کابل افشان معتبر خریدهای مد نظر خود را در بالاترین سطح کیفیت انجام دهند.

کابل افشان چیست؟

کابل از مهم‌ترین اتصالاتی است که با برقراری ارتباط بین دستگاه های مختلف مورد نیاز روزانه در صنعت و مصارف خانگی باعث را ه اندازی آنها می گردد. کابل افشان جزء کاربردی ترین کابل های زیر در بخش های مختلف صنعت با حداقل مصرف انرژی کارایی دارد.
کابل افشان یکی از پرکاربردترین نمونه های کابل است که در پروژه ‌های مختلف در صنعت مورد استفاده قرار گرفته و یکی از متریال های مهم و کاربردی محسوب می گردد.
کابل افشان مجموعه ای از چند رشته سیم با یک روکش عایق مانند بوده که علت نامگذاری این نوع کابل انعطاف پذیری بالای آن و همچنین نوع رسانا‌ی به کار برده شده در آن است. انعطاف پذیری بالا و مقاومت مناسب هادی در برابر جریان برق یکی از مهمترین مشخصه های کابل افشان است.
انواع کابل افشان عبارتند از:

کابل افشان nyy

این کابل جزء کابل های فشار ضعیف همراه با هادی مسی و عایق از جنس پلی وینیل کلراید است که در برق رسانی به مصرف کننده های مختلف تجاری، خانگی، صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، معمولاً این کابل را با تعداد رشته های بین ۱ تا ۵ رشته تولید می کنند.

کابل افشان تخت با روکش pvc

برای تولید کابل افشان تخت از متریال فلز مس آنیل شده و کاملا خالص استفاده می کنند که تمامی رشته ها به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در این کابل تا ۲۴ رشته سیم قرار می گیرد.

کابل کنترل افشان

کاربرد مهم کابل کنترل افشان در انتقال امواج های الکتریکیآنالوگ و دیجیتال می باشد و بسیار در صنایع مختلف حائز اهمیت است. در این کابل بین دو تا ۶۱ رشته سیم قرار گرفته که به صورت شیلد دار با روکش pvc تولید می گردد.

کابل افشان لاستیکی گرد

کابل افشان لاستیکی از یک لایه بسیار محکم با ضخامت بالا تشکیل شده که تأثیر زیادی در افزایش مدت استفاده آن دارد. از مهمترین خصوصیات کابل افشان گرد انعطاف پذیری و نسوز بودن آن است، این کابل با تعداد رشته های بین ۱ تا ۴ رشته و در صورت داشتن سفارش با تعداد رشته های بالاتر تولید می گردد.

کابل افشان دریایی

برای تولید کابل افشان دریایی از مس آنیل شده به دلیل انعطاف پذیری بالا و روکش pvc با کیفیت مناسب استفاده می کنند.

کابل افشان قدرت

کابل افشان قدرت یکی از بهترین نوع کابل ها است که با استفاده از رشته های مس به هم پیچیده شده برای تأمین انرژی تولید می گردد.

کابل تک رشته سوپر افشان

کابل تک رشته سوپر افشان را از لایه مسی به عنوان هادی تولید می ‌کنند که با داشتن روکشی از جنس ترموپلاستیک الاستومر پوشیده می شود و باعث منعطف شدن این کابل را در سطح بالا فراهم می نماید. از این نوع کابل افشان برای دستگاه های جوشکاری، کابل باتری و مواردی از این قبیل به کار می برند.

کابل افشان سبک

کابل افشان سبک با داشتن هادی انعطاف پذیر برای دستگاه های کوچک خانگی و ماشین آلات برقی کوچک مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل از استحکام فیزیکی و حرارتی بالایی برخوردار است.

کابل افشان آلومینیومی

در شرایطی که قیمت مس برای استفاده های عمده مقرون به صرفه نیست، تولید کنندگان سعی کرده اند با جایگزینی آلومینیوم به جای مس هزینه ‌های انتقال و توزیع نیروی برق در شرایط مختلف را تا حد زیادی کاهش دهند. اما مسئله مهم این که ممکن است بر سطح رشته های سیم در کابل افشان آلومینیوم پوسته نازکی از اکسید آلومینیوم ایجاد شود که این پوسته از رساناهای آن در نقاط مختلف می کاهد.
خصوصیات کابل افشان

خصوصیات کابل افشان

کابل افشان به دلیل انعطاف پذیری جز پرکاربردترین نوع کابلهای است که در صنعت تولید می گردد کابل افشان را به دلیل داشتن چند رشته سیم واسطه انعطاف پذیری بالا و امکان استفاده در محیط هایی با همه شور و پیچش زیاد با این نام می شناسند.
جنس رسانا‌هایی که در کابل افشان مورد استفاده قرار می ‌گیرد، در اغلب مواقع مس آنیل شده است که علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر عبور جریان برق، کیفیت و دوام مناسبی هم دارد.
در این بخش به طور کلی به برخی از مشخصات و ویژگی های کابل افشان می پردازیم:
مهمترین ویژگی این کابل ها انعطاف پذیر بودن بالای آن است که به آسانی می توان آن را به هر شکل و فرم دلخواه درآورد.
طول عمر این کابل زیاد بوده و دچار خرابی و شکستگی نمی شود و برای مدت طولانی می توان در یک پروژه از آن استفاده نمود.
این کابل ها قابلیت انتقال ولتاژ در محدوده مشخص را دارند و در اغلب مواقع ولتاژهای بین ۳۰۰ ولت تا ۵۰۰ ولت را از خود عبور می دهند.
مقاومت ویژه در کابل افشان در سطح بالایی بوده و در مقابل سایر کابل ها این کابل از مقاومت بیشتری برخوردار است.
کابل افشان از کنار هم قرار گرفتن یک یا چند تک رشته سیم تشکیل شده که معمولاً جنس این سیم ها از مس آنیل شده بوده و با کمک عایق PVC در برابر شرایط محیطی محافظت می شود.
انعطاف پذیری بالای کابل افشان موجب شده تا از این کابل در فاصله های کمتر استفاده نمایند؛ چرا که در فاصله ‌های بیشتر ممکن است کارایی آن تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

کاربرد کابل های افشان

کابل های افشان برای انتقال جریان برق و سیگنال های آنالوگ و دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از برخی نمونه های کابل افشان برای انتقال صوت و صدا هم استفاده می ‌کنند.
کابل افشان جزء محصولات خاصی است که برای ساده سازی فیزیکی، سیستم ها و ایجاد ارتباط بین دو قطعه مختلف استفاده می شود. چرا که ارتباط قوی بین دو قطعه با کابل افشان مدت زمان کوتاهی نیاز دارد. به همین جهت در تقویت صدا از کابل افشان برای اتصال تمام میکروفون های موجود به سیستم های پخش استفاده می شود.
در این بخش به بررسی مهمترین موارد استفاده و کاربردهای کابل افشان می پردازیم:
در تجهیزات روشنایی وسایل الکتریکی خانگی و ماشین آلات برقی کوچک از کابل افشان سبک بیشتر استفاده می شود.
از کابل افشان برای تغذیه ماشین آلات صنعتی، موتورها و الکتروپمپ ها استفاده می ‌کنند، چرا که این کابل قابلیت نصب در خارج و داخل ساختمان و به صورت دفنی در زیر زمین را دارد.
برای راه اندازی آسانسور، جرثقیل ها، بالابرها و سیستم های نقاله به عنوان کابل فرمان مورد استفاده است.
از کابل افشان به عنوان فرمان تابلو برق به جهت باز و بسته کردن کلیدها همچنین در تجهیزات گوناگون صنعتی در بخش ‌های داخلی فضا کاربرد دارد.
در شرایط خاص مانند نیروگاه های آبی، تأسیسات ساحلی، پالایشگاه ها، سدها و همچنین پمپ های آب از کابل افشان گرد استفاده می کنند.
از کابل افشان در دوربین های فیلمبرداری حرفه ای برای کنترل واحدهای مختلف دوربین استفاده می گردد.
همچنین از کابل های افشان در مهندسی صدا برای انتقال سیگنال‌ های صوتی آنالوگ بین تجهیزات مختلف به کار می برند.
خرید کابل افشان

فاکتورهای مهم در هنگام خرید کابل افشان

کابل افشان جزء مهم ترین کابل هایی است که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، به همین جهت نیاز است که در هنگام خرید کابل افشان به فاکتورهای مختلفی توجه کرده و بهترین نوع کابل افشان را با توجه به نحوه کاربری تهیه نمود.
در هنگام انتخاب بهترین کابل افشان لازم است که برخی از معیارها مدنظر قرار بگیرند، تا با در نظر گرفتن شاخص های مهم محصولی با کیفیت بالا و کاربردی تهیه شود.
برخی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید کابل افشان عبارتند از:

قیمت خرید بهترین کابل

مواد اولیه برای تولید کابل و همچنین تعداد رشته سیم های قرار گرفته در کابل و روکش نهایی کابل ها مشخص کننده قیمت در بازار است.

شرایط و محیط نصب کابل

سیم و کابل برق در شرایط و محیط های مختلف نصب می شود و بسته به محیط نصب مانند هوا، دفنی در زمین و مجراهای مختلف باید از کابل با کیفیت بالا و روکشی مناسب برای هر محیط انتخاب شود. برای انتخاب کابل مناسب لازم است که دمای محیط محل نصب و دمای مجاز کابل ها را بررسی کرده و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی مناسب ‌ترین کابل را انتخاب نمود.

ساختار سیم کابل

انتخاب کابل با ساختار و طراحی مناسب و وجود تعداد لایه های محافظتی از هادی در برابر شرایط جوی موجب دریافت عملکرد بهتر کابل در شرایط مختلف می شود.

ابعاد کابل

ضخامت و سطح مقطع کابل از عوامل بسیار مهمی بوده که باید با توجه به میزان جریانی که در محیط کار قرار است از کابل عبور کند، انتخاب شود. هرچه میزان مقاومت الکتریکی کمتر باشد، در نتیجه افزایش دمای کابل هم کمتر بوده و احتمال آتش سوزی و سوختگی تا حد چشمگیری کاهش می یابد.

نوع رسانا کابل

نوع رساناهایی که در کابل ها به کار برده شده، توجه به محیط اهمیت زیادی پیدا می کند. مس یکی از بهترین رساناهایی است که نسبت به آلومینیوم و آهن مورد توجه قرار می ‌گیرد، چرا که فلز مس جزء رساناترین نوع فلزات است.

قیمت بهترین برندهای کابل افشان در بازار

برند یکی از عوامل بسیار مهمی است که در هنگام خرید بر روی تصمیمات احساسی خریداران تأثیر می گذارد. به حدی که برخی از افراد پس از شنیدن نام یک برند به سایر موارد دیگر توجه نمی کنند و فقط به برند تولید کننده اعتماد می نمایند.
در مورد انواع کابل افشان در بازار مسئله مهمی که وجود دارد، پس از یافتن یک برند معتبر ویژگی و کاربردهای کابل با توجه به محیط های مورد استفاده اهمیت پیدا می کند. قیمت ارائه شده برای کابل ‌های برند و مطرح جزء عوامل مهمی است که برای خریدار اهمیت می‌ یابد.
با انتخاب های درست و هوشمندانه و در نظر گرفتن تمامی معیارهای مهم در هنگام انتخاب کابل های افشان می توانید، ضمن دریافت مناسب ترین قیمت برندهای کابل افشان معتبر در بازار، بهترین نتیجه را نیز دریافت کنید.
با شناخت بهتر این کارخانجات تولید کنندگان کابل افشان می ‌توانید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمایید.
سیم و کابل

مزایای انتخاب نمایندگی فروش سیم و کابل

اهمیت سیم و کابل در صنایع مختلف موجب شده تا مرکز زیادی اقدام به عرضه و فروش انواع سیم و کابل نمایند. اما برای خریداران عمده کیفیت سیم و کابل ها و همچنین قیمت ارائه شده برای آنها جزء مسائل بسیار مهم است.
انتخاب نمایندگی فروش سیم و کابل برای تهیه انواع مختلف کابل افشان و نمونه های دیگر مزایای زیادی به دنبال دارد که با در نظر گرفتن این مزیت ها خریدار با خیال راحت می تواند اقدام به ثبت سفارش نماید.
در این بخش به بررسی برخی از مهم ترین مزایای انتخاب نمایندگی فروش سیم و کابل برای تهیه این محصولات به صورت عمده می پردازیم:

محصولات کاملا استاندارد

ارائه محصولات کاملا استاندارد سازمان های مربوطه به عنوان مهمترین ویژگی نمایندگی فروش کابل افشان شناخته می شود.
اطمینان بالا از کیفیت و دوام سیم و کابل و مواد اولیه مرغوب به کار برده شده در روند تولید وجود دارد.

ارائه قیمت مناسب

قیمت جزء موارد بسیار مهمی است که در نمایندگی فروش می توانید انواع کابل افشان را با قیمت درب کارخانه تولید کننده تهیه نمایید.

شرایط خرید آنلاین

فراهم آوردن شرایط خرید آنلاین برای همه خریداران در اقصی نقاط کشور یکی دیگر از مزیت های مهم این نمایندگی ‌ها محسوب می شود که بدون صرف وقت و هزینه می توانید انواع مختلف سیم و کابل دسترسی داشته و مناسب ترین نمونه را ثبت سفارش کنید.

کارشناسان متبحر

حضور کارشناسان متبحر در این مجموعه برای شناخت کابل مشخصات و ویژگی های هر کابل کمک کرده، تا نوع مناسب کابل را با توجه به کاربری آنها تهیه نمایید.

این نمایندگی فروش یکی از بهترین ها در حال حاضر است که با برندهای مطرح و مرغوب همکاری داشته و بهترین خدمات را به خریداران ارائه می دهد. جهت ثبت سفارش و خرید هر نمونه از کابل افشان با بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١