به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

لیست قیمت خرید و فروش انواع کابل افشان

لیست قیمت خرید و فروش انواع کابل افشان

لیست قیمت خرید و فروش انواع کابل افشان
کابل افشان از کنار هم قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم افشان تولید می ‌گردد، معمولاً هادی این کابل ها از فلز مس آنیل شده بوده که به دلیل آنیل شدن مس وزن سبکی دارد. روکش کابل افشان هم از پلیمر pvc متناسب با موارد استفاده و کاربرد کابل ها انتخاب می گردد.
کابل افشان بسیار انعطاف پذیر و نرم بوده و گاهی مواقع به آن کابل افشان نرم هم گفته می‌ شود. این کابل ها در هر نوع محیطی با هر خمش و پیچشی قابلیت استفاده دارند ،به صورتی که به هیچ عنوان از طول عمر کابل کاسته نگردد.
به دلیل انعطاف پذیری بالای کابل افشان و همچنین مقاومت بالا در برابر جریان، موارد استفاده و کاربردهای این کابل بسیار گسترده است.

انواع کابل افشان

کابل افشان از مشخصات فنی متفاوتی برخوردار است و به دلیل داشتن انعطاف پذیری خوب در شرایط گوناگون می توان از آن استفاده نمود.
کارخانجات تولید کننده به دلیل اهمیت بالای کابل افشان سعی کرده اند، تا انواع کابل افشان را با ویژگی‌ های متفاوت تولید نمایند، تا در همه صنایع قابلیت استفاده از آن به وجود بیاید. به همین جهت به آسانی می توانید تنوع بالای کابل افشان را از لحاظ شکل ظاهری و ابعاد و اندازه تهیه کنید.
کابل های افشان از لحاظ نوع عایق به کار برده شده در سطح آنها نیز با یکدیگر متفاوت بوده؛ زیرا هر کدام از این عایق ها قابلیت متفاوتی دارند.
در این مطلب به معرفی برخی از مهم ترین کابل های افشان می پردازیم:

کابل افشان سبک

کابل افشان سبک یکی از پرکاربردترین کابل های است که در مصارف ساختمانی و همچنین سیستم های الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل خود در دو نوع طراحی و تولید می گردد:

1. کابل افشان گرد

کابل افشان گرد معمولاً در بسترهای خشک و نمناک کاربرد داشته و به دلیل نحوه طراحی آن مصارف عمومی زیادی دارد.

2. کابل افشان تخت

کابل افشان تخت با جنس مس آنیل شده با تعداد رشته بین ۳ تا ۲۴ عدد تولید می گردد و شیوه قرارگیری این رشته ‌ها در کنار یکدیگر به صورت موازی است. به همین جهت از این نوع کابل بیشتر برای کابل آسانسور و کابل جرثقیل استفاده می کنند.

کابل افشان قدرت

کابل افشان قدرت توانایی انتقال ولتاژ بیشتری از جریان الکتریکی را در شرایط سخت به وجود می آورد. از این نوع کابل به راحتی می توان در داخل تونل ها و اسیخرها استفاده نمود، از ویژگی ‌های خاص این کابل می توان به جنس عایق منحصر به فرد آن و روکش نهایی کابل و همچنین آرمور کابل اشاره کرد.

کابل افشان آلومینیومی

به دلیل قیمت بالای مس کارخانجات از فلز آلومینیوم به عنوان رسانا برای تولید کابل افشان استفاده می ‌کنند. این کابل نیز ویژگی ‌های منحصر به فردی داشته و موارد استفاده و کاربرد آن نیز بالا است.

بررسی مشخصات فنی کابل افشان

کابل های افشان در تنوع بالایی تولید می ‌شوند و هر کدام از مشخصات فنی خاصی برخوردارند. نکته مهم اینکه هر کدام از این مشخصات موجب به وجود آوردن کاربردهای خاصی هم برای این کابل ها می گردد.
کابل های افشان به نسبت سایر کابل های دیگر انعطاف پذیرتر بوده و در برابر سایش و خوردگی نیز مقاومت بالایی دارند. این ویژگی ها موجب شده تا این نوع کابل ها نیز گسترده تر گردند تا از کابل بتوان در هر شرایطی به راحتی استفاده نمود.
برخی از مهم ترین مشخصات فنی کابل افشان عبارتند از:

مقاومت الکتریکی

مشخصات فنی کابل افشان برای هر کابل منحصر به فرد بوده و مقاومت کابل ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند. در صورتی که قصد کابل کشی یک مساحت بزرگ را دارید، باید از کابل های افشان استفاده شود. زیرا این کابل ها از مقاومت الکتریکی بالایی برخوردار بوده و مشکلات آینده را کمتر می کنند.
قدرت
یکی دیگر از مواردی که در مشخصات فنی کابل افشان باید مد نظر قرار بگیرد، قدرت این کابل ها است. در ساخت کابل های افشان مس آنیل شده استفاده می‌ کنند. به همین جهت در مقایسه با کابل های معمولی، قدرت کابل افشان بیشتر می گردد. همین بالا بودن قدرت کابل، سبب شده تا در مصارف صنعتی برای انتقال و جابجایی الکتریسیته اهمیت یابند.

انعطاف پذیر و سبک

انعطاف پذیر بودن کابل های افشان و وزن سبک آنها دو فاکتور بسیار مهم است که در سایر کابل های دیگر به طور همزمان وجود ندارد. در ساخت کابل افشان از مس آنیل شده استفاده می ‌شود. به همین جهت مس آنیل شده موجب سبک وزن بودن این کابل ها می گردد. در برخی از پروژه ها که وزن کابل اهمیت زیادی داشته، می توان از کابل افشان استفاده نمود.

روکش کابل

روکش کابل در مشخصات فنی کابل افشان تأثیر می گذارد، معمولاً روکش کابل ها از جنس pvc است که به عنوان عایق نیز محسوب می گردد. توجه کنید که عایق ها هم در کابل های افشان از انعطاف پذیری و مقاومت قابل قبولی برخوردارند.
نکته مهم در مورد روکش کابل، این که می ‌تواند بر روی انعطاف پذیری کابل ها تأثیر بگذارد، هر چقدر که روکش کابل انعطاف پذیرتر بوده، در نتیجه کابل نیز انعطاف پذیری بیشتری دارد.

تعداد رشته

یکی از نکاتی که در مورد کابل های افشان اهمیت پیدا می کند، تعداد رشته در این کابل ها است. برخی از کابل ها از گره خوردن چندین رشته هادی به وجود می ‌آیند و برخی از کابل ها نیز به صورت تک رشته ای تولید می گردند. نکته مهم اینکه کابل های تک رشته ای سایزهای مختلفی داشته و هر سایز، ویژگی و مشخصات فنی خاص خود را دارد.

محدوده دمایی

یکی از نکات مهمی که درمورد کابل افشان باید بدانید، محدوده دمایی کابل ها است معمولاً کابل افشان در محدوده دمای مثبت ۷۰ درجه سانتی گراد و منفی ۳۰ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم اینکه این کابل ها در دمای بالاتر از ۷۰ درجه و کمتر از منهای ۳۰ درجه سانتیگراد کاربرد چندانی نداشته و به هیچ عنوان توصیه هم نمی شود.

ولتاژ

کابل های افشان با دو ولتاژ نامی و ولتاژ آزمون تولید می گردد که این دو ولتاژ با یکدیگر تفاوت دارد و کابل افشان با ولتاژ نامی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت بوده و ولتاژ آزمون کابل افشان برابر با 2.5 کیلو ولت است.

استاندارد مرجع

کابل های افشان همانند سایر محصولات دیگر و کابل های مختلف از استاندارد خاصی پیروی می کنند که خریدار در هنگام تهیه این کابل ها با بررسی استانداردهای مشخص شده، خرید مطمئن انجام دهد.

بررسی لیست قیمت کابل افشان

کابل افشان از محصولات بسیار پرکاربردی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در هنگام خری های عمده قیمت جزء موارد بسیار مهم بوده که در حجم خرید و نحوه خرید محصول تأثیر می گذارد.
به دلیل وجود نوسانات زیاد در بازار و متعادل نبودن شرایط بازار قیمت کابل افشان هم مانند هر محصول دیگری، دچار نوسانات زیادی می گردد. چرا که به صورت روزانه برخی از عوامل بر قیمت
کابل افشان تأثیر دارند.
اما به غیر از عوامل روزانه و تغییرات و نوسانات بازار، برخی از عوامل دیگر وجود داشته که لیست قیمت کابل افشان را در کارخانه بر اساس آن مشخص می ‌کنند.
در اینجا به بررسی برخی از عوامل تأثیر گذار بر لیست قیمت کابل افشان می پردازیم:
اندازه قطر کابل افشان جزء عوامل بسیار مهم است؛ زیرا هر چقدر که قطر کابل بیشتر، در نتیجه از مس بیشتری برای تولید آن استفاده کرده اند.
مقدار قدرت و ولتاژ کابل افشان هر چقدر که بیشتر بوده هزینه صرف شده برای کابل افزایش پیدا می کند.
بر روی کابل های افشان روکش های مختلفی قرار می دهند که هر روکش از ویژگی های خاصی برخوردار است.
مقدار متراژ مورد نیاز برای خرید کابل جزء عوامل بسیار مهم بوده؛ زیرا هر چقدر که متراژ کابل بیشتر گردد، امکان خرید آن با قیمت کمتر فراهم می آید.
با توجه به نوع کاربری کابل های افشان قیمت آنها نیز تفاوت پیدا می کند، زیرا این کابل ها از مشخصات فنی متفاوتی دارند.
نوسانات موجود در بازار و تغییر نرخ دلار جزء عوامل بسیار مهمی بوده که بر قیمت ها تاثیر می گذارد. زیرا برخی از مواد اولیه به صورت وارداتی بوده و این تغییرات در ارز و دلار بر هزینه‌ های نهایی تولید کنندگان تأثیر می گذارد.
برند تولید کننده کابل افشان از مهمترین عواملی است که مشخص کننده قیمت آن در بازار بوده؛ زیرا برندهای معتبر به هیچ عنوان محصولات بی‌کیفیت ارائه نمی دهند و تمامی تولیدات خود را مطابق با استانداردهای بین المللی به بازار عرضه می کنند.

خرید و فروش کابل افشان نرم با کیفیت بالا

خرید و فروش کابل افشان نرم توسط مراکز متعددی صورت می گیرد که خریدار می تواند مطابق با شرایط و نیاز خود، هر کدام از این روش ها را انتخاب نماید.
با انتخاب این مجموعه بهترین شرایط برای خرید و فروش کابل افشان با کیفیت بالا به وجود آمده است. زیرا تمامی واسطه ها در این مجموعه به طور کامل حذف شده و به عنوان یک پل ارتباطی بین تولید کننده و خریدار نهایی عمل می کند.
برای خرید و فروش کابل افشان نرم در این مجموعه دو روش روش وجود دارد که عبارتند از:
مراجعه حضوری به این مجموعه و خرید انواع مختلف کابل افشان متناسب با نیاز خود
مراجعه غیر حضوری و خرید از طریق سایت آنلاین این مجموعه، بدون صرف وقت و گشت و گذار در بازارهای عرضه و فروش
برای اینکه به بهترین لیست قیمت کابل افشان دست پیدا کنید، از طریق مراجعات حضوری یا استفاده از سایت آنلاین با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. پس از ارتباط با کارشناسان، با کسب اطلاعات کامل به شکلی آگاهانه امکان خرید کابل های افشان فراهم می گردد.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١