به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

ساخت سینی کابل تهران

ساخت سینی کابل تهران

ساخت سینی کابل تهران
برای انتقال کابل ها در کارخانجات و مراکز صنعتی و اداری بزرگ از ابزارهای مختلفی جهت کنترل و هدایت کابل ها استفاده می‌ نمایند. یکی از بهترین این ابزارها را می توان سینی کابل نمایید؛ چرا که سینی کابل توانایی انتقال کابل های قدرت، فرمان و کابل های کنترل را به آسانی فراهم می آورد، زیرا این نوع کابل ها حرارت زیادی به وجود نمی آورند.
سینی های کابل را به صورت مشبک و غیر مشبک با رعایت تمامی استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید کرده اند، تا با کمترین میزان ضایعات ورق این محصول آماده استفاده گردد. همچنین در روند تولید بگونه ای این ورق ها را انتخاب می ‌کنند که از بیشترین استحکام و تحمل بار و دوام بالا در برابر شرایط آب و هوای مختلف برخوردار است
از ورق هایی با جنس های مختلفی بنابر شرایط استفاده برای ساخت سینی کابل به کار می برند که پراستفاده ترین آنها ورق های گالوانیزه و ورق های روغنی با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک است. پوشش هایی که بر روی سینی کابل قرار می گیرند فقط جنبه زیبایی نداشته و باید مطابق استاندارد بگونه ای ایجاد شود تا بتواند بار وارده برسینی را نیز تحمل کرده و موجب جریان یافتن هوا در بین کابل ها گردد.
سینی های کابل را با ارزهای متفاوت و طول های متغیر تولید می ‌کنند که بنابر عرض و طول سینی ها از ورق هایی با ضخامت های بین ۱ الی ۳ میلی متر به کار می ‌برند.

شرایط ساخت سینی کابل تهران

سینی کابل یکی از تجهیزات بسیار مهم برای سر و سامان دادن به سیستم کابل کشی در ساختمان ها و مجموعه های صنعتی و اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این سینی ها در ابعاد و ضخامت های متنوع بسته به محل استفاده تولید می گردد.
سینی کابل از ابزارهای لازم و ضروری بوده که کارخانجات و مراکز تولید متعددی در این حوزه در حال فعالیت هستند. اما ساخت سینی کابل تهران در بهترین شرایط ممکن صورت می گیرد، تا خریدار با خیال راحت از استاندارد بودن این محصول، آن را در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهند.
از مهم ‌ترین مواردی که مدنظر این مجموعه برای ساخت سینی کابل قرار گرفته می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

کیفیت و رعایت استانداردها

باید در اولین مرحله برای تهیه مواد اولیه کیفیت را مدنظر قرار داد و ورق های با کیفیت بالا، ضخامت کاملاً یکسان در تمام سطح استفاده می‌ کنند و در تمامی بخش ‌های برش جوشکاری و همکاری از دستگاه های استاندارد و با کیفیت استفاده کرده تا سازهای کاملا استاندارد تولید گردد.

بهبود زمان تولید

با استفاده از نیروهای متخصص و حرفه ‌ای زمان تولید این محصول بهبود یافته و در کمترین زمان ممکن امکان ارائه سفارش مشتری متناسب با نیاز و درخواست آنها امکان پذیر می گردد.

نوآوری در تولید

به طور مداوم در شیوه های تولید از نوآوری و به روزرسانی محصولات استفاده می ‌کنند تا بتوانند مطابق با برترین تولیدکنندگان حرکت کرده و نیاز مشتری را به طور کامل شناخته و اقدام به رفع آن می نمایند.

تنوع در تولیدات

انواع سینی کابل را در ابعاد و اندازه های مختلف از لحاظ ضخامت ورق، طول و عرض و همچنین در تولید تمامی اتصالات مورد نیاز در پروژه های مختلف فعالیت دارند.

قیمت مناسب

قیمت جزء مسائل بسیار مهم بوده که برای خریداران در الویت قرار می ‌گیرد، به همین جهت این مجموعه سعی کرده، با حفظ کیفیت و تهیه مواد اولیه به صورت مستقیم و بدون واسطه تا حد زیادی قیمت را مقرون به صرفه ارائه دهد.
ساخت سینی کابل

مراحل ساخت سینی کابل

سینی کابل برای مرتب کردن مسیر عبور کابل ها و انجام کابل کشی دقیق و مناسب در هر شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد و از ورودی ساختمان از این سینی ها استفاده می کنند تا در هر نقطه که نیاز به تعویض، اضافه کردن یا کم کردن کابل ها باشد بدون نگرانی، تغییرات ایجاد گردد.
اما روند تولید و مراحل ساخت سینی کابل در چندین مرحله مهم طی می شود که رعایت استاندارد در هر مرحله، اهمیت زیادی می یابد. چرا که وجود مشکل در هر مرحله تا پایان، کار را دچار مشکلات عدیده می نماید.
در پروسه تولید سینی کابل مراحل مختلفی وجود داشته که هر مرحله باید به ترتیب خاص انجام شود، تا در نهایت یک محصول با کیفیت و مناسب به دست مصرف کننده برسد. در اینجا قصد داریم که به طور کامل مراحل ساخت سینی کابل را بررسی نماییم:

تهیه مواد اولیه

اولین مرحله انتخاب و خرید ورق های فلزی برای تولید سینی کابل است که باید با ضخامت و ابعاد مناسب تهیه شود و در جهت تولید سینی کابل از ورق های گالوانیزه فابریک، ورق فولادی سیاه، یا ورق های روغنی و در برخی مواقع از ورق های استیل و آلومینیوم استفاده می کنند. هر کدام از این ورق ها شرایط و ویژگی ‌های خاص خود را دارند که باید در خطوط تولید این ویژگی ها مد نظر قرار بگیرند.

مرحله برشکاری

بر اساس اندازه و سایز سینی های کابل مورد نظر، ورق های فلزی را برش می دهند. در این مرحله دقت در برش تأثیر زیادی در کیفیت نهایی کار می ‌گذارد، به همین جهت از دستگاه های برش سی ان سی استفاده می گردد.

مرحله سوراخکاری

مرحله پانچ یا سوراخکاری ورق ها توسط دستگاه های پرس ضربه ای و دستگاه‌ های سی ان سی قوی انجام می ‌شود. کیفیت سوراخ کاری جزء موارد بسیار مهمی است که در سلامت کابل ها تاثیر مستقیم می ‌گذارد. نداشتن هیچگونه پلیسه بر سطح ورق از ایجاد خراش بر روی کابل جلوگیری می نماید، به همین جهت باید این مرحله با کیفیت بالایی صورت بگیرد.

مرحله خم کاری

خمکاری و شکل دهی به ورق های برش خورده مطابق نیاز مشتری و شرایط استفاده از این سینی ها به صورت دو خم، چهار خم و شش خم انجام می ‌شود. با در نظر گرفتن طول و عرض سینی ها و همچنین ضخامت ورق هر کدام از این خم ها را انتخاب می ‌کنند. هر چقدر تعداد خم بیشتر بوده، در نتیجه مقاومت سینی افزایش می ‌یابد. تمامی مراحل خم کاری با کمک دستگاه های مجهز به مدار ان سی انجام می گردد.

مرحله جوشکاری

برای اتصال برخی از قطعات مختلف سینی کابل از دستگاه جوش co۲ استفاده می کنند، تا تمامی نقاط جوش به شکل مستحکم و در کنار یکدیگر قرار بگیرند. از مهمترین قطعاتی که نیاز به جوش کاری سینی کابل دارند زانویی ۹۰ درجه، سه راهی و براکت های نگهدارنده است.

مرحله بازرسی محصول

بازرسی سینی های کابل و کنترل کیفیت در چند مرحله انجام می ‌شود که هر مرحله شرایط خاص خود را دارد. اولین مرحله در هنگام تهیه مواد اولیه و مرحله بعدی در فرآیند تولید و مهمترین مرحله پس از گالوانیزاسیون گرم است که برای سینی های کابل گالوانیزه این مرحله باید با دقت بیشتری رعایت گردد. آخرین مرحله آن کنترل کیفی نهایی بوده که قبل از بسته بندی و ارائه این قطعات به بازار صورت می گیرد.

بررسی اندازه های استاندارد سینی کابل

سینی های کابل را در سازه های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می دهند که هدف اصلی استفاده از سینی های کابل کاهش هزینه های تعمیرات و سهولت دسترسی به کابل ها است.
در صورتی که بخواهید در محیط کارگاه ها و کارخانه ها تغییراتی به وجود آورید، باید تعداد سیم و کابل ها را تغییر دهید. وجود سینی های کابل موجب می شوند تا متخصصین پروژه های الکتریکی در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به شکاف یا برش زیرساخت ها، به کابل ها دسترسی پیدا کنند.
در این بخش قصد بررسی اندازه های استاندارد سینی کابل را داریم تا در هنگام انتخاب، بتوانید متناسب با شرایط و نیاز خود این سینی ها را مورد استفاده قرار دهید:
عرض سینی های کابل از ۵ سانتی متر تا حدود ۱ متر تولید می گردد.
ضخامت ورق های به کار برده شده در روند تولید از ورق های یک میلی متر تا ورق های ۳ میلی متر وجود دارند که هر چه ضخامت بیشتر در نتیجه توانایی سینی در برابر تحمل بار بالاتر است.
طول سینی های کابل بر اساس استانداردها در قطعات ۲ و ۳ متری تولید می شود.
ارتفاع لبه سینی های باکیفیت در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلی متر تولید می گردد.
معمولاً بر روی سینی ها به جهت تبادل هوا و جلوگیری از حرارت پانچ های لوبیایی شکل در اندازه استاندارد ۲۵ در ۱۰ میلی متر به وجود می آورند.
در روند تولید سینی کابل از ورق های با کیفیت گرید A استفاده می کنند، تا در هر شرایطی بتوان از این سینی ها به آسانی و بدون مشکل استفاده نمود.

عوامل مهم بر انتخاب سینی های کابل

سینی های کابل در مراکز صنعتی و حتی برخی از مجتمع های مسکونی بزرگ نیز استفاده می ‌نماید؛ چرا که این سینی ها تأثیر زیادی در نظم کابل ها و دسترسی آسان تر به کابل ها دارد.
فاصله و گردش هوا در بین کابل ها موجب شده تا از بروز حوادث غیرمترقبه مانند آتش‌سوزی و جرقه تا حد زیادی جلوگیری شود. چرا که سینی ها موجب گردش مناسب هوا در بین کابل ها شده و از ایجاد گرمای اضافه جلوگیری می کنند.
در هنگام انتخاب سیم های کابل عوامل بسیار زیادی وجود دارد که باید به این عوامل با دقت کامل توجه گردد تا نتیجه نهایی کار مناسب باشد. معمولاً پراستفاده ترین نوع سینی های کابل از جنس گالوانیزه است که با انتخاب سینی های گالوانیزه گرم به راحتی می توان از آنها در فضای باز بدون نگرانی از خوردگی استفاده نمود.
چند عامل مهم بر انتخاب سینی کابل عبارتند از:

انواع و تعداد سیم ها

انواع مختلف سیم ها و کابل ها به صورت سیم و کابل فرمان، قدرت و موارد دیگر وجود دارند که باید متناسب با هر کدام از آنها سینی های مناسب انتخاب شود. همچنین بر حسب تعداد سیم و کابل ها می توان عرض سینی ها را انتخاب نمود.

وزن سیم و کابل ها

وزن سیم و کابل ها از فاکتورهای مهم بوده که باید این سینی ها را با ضخامت های مناسب انتخاب نمایید، تا بتواند بارهای وارده را تحمل کند.

شرایط محیط

با توجه به شرایط محیطی از لحاظ وجود مواد شیمیایی خورنده، محیط آب و هوایی و فضای باز و بسته بودن سینی های کابل در متریال های مناسب انتخاب می شود.

نوع پانچ ها

تعداد پانچ ها و نوع پانچ لوبیایی از لحاظ ابعاد و اندازه، به حرارتی که سیم و کابل ها ایجاد می کنند و محیط نصب سینی های کابل بستگی دارد.

طول سینی های کابل

سینی های کابل را در طول ۲ متر و ۳ متر تولید می کنند که بسته به شرایط و محیط نصب می توان از سینی های مناسب استفاده نمود، تا با کمترین میزان برش و اتصالات رو به رو گردید.

در هنگام خرید سینی های کابل برای پروژه ‌های مختلف توجه کردن به تمامی نکاتی که در این بخش ذکر شد لازم و ضروری است. پس با داشتن آگاهی و اطلاعات کامل خرید مناسب و مقرون به صرفه انجام دهید.
فروش سینی کابل

فروش سینی کابل از درب مراکز تولید کننده

دریافتیم که سینی کابل از سازه ‌های مهم و ضروری بوده که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. به همین جهت باید سینی های کابل با کیفیت بالا و کاملا استاندارد با قیمت مناسب تهیه شوند. چرا که در کابل کشی سوله ها و کارخانجات بزرگ به تعداد زیادی از سینی کابل برای انتقال ایمن کابل ها نیاز است.
این مجموعه با فروش سینی کابل از درب کار خانجات تولید کننده شرایط خوبی را برای عرضه این محصول به بازار ایجاد می نماید. چرا که تمامی اتصالات و لوازم مورد نیاز را به همراه سینی های کابل ارائه می دهد.
داشتن ارتباط با مراکز تولید کننده سینی کابل موجب شده تا دسترسی به تنوع بالای این محصول از لحاظ نوع جنس، ابعاد و اندازه به راحتی مهیا گردد. به همین سبب انتخاب این مرکز برای خرید، خیال مصرف کننده را از تهیه این محصولات با کیفیت بالا و متنوع راحت می کند.
در صورتی که به دنبال یک خرید مقرون به صرفه با کیفیت بالا و در تنوع مناسب هستید، با کارشناسان فروش این مجموعه تماس برقرار کرده، تا بنوانید سینی کابل ارزان قیمت در کمترین زمان ممکن سفارش دهید.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١