به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

شرکت سینی کابل برق در تهران

شرکت سینی کابل برق در تهران

شرکت سینی کابل برق در تهران
روش های مختلفی برای کابل کشی در ساختمان ها و کارخانجات، مراکز تجاری و اداری وجود دارد که استفاده از سینی کابل برق یکی از بهترین روش ها است. پانچ بودن سینی های کابل برق یک عامل بسیار مهم برای جلوگیری از ایجاد حرارت در بین کابل ها بوده و از آتشسوزی های ناگهانی جلوگیری می کند.
سیم های کابل برق به گونه ای طراحی و تولید می شوند که با کمک پیچ و مهره در داخل دیوار، روی ستون ها یا روی سقف نصب می شوند و در هر فضایی قابلیت استفاده دارند.
در حال حاضر در شرکت های تولید سینی کابل برق انواع مختلفی از سینی های کابل گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد و همچنین سینی های کابل رنگی با رنگ پودری الکترو استاتیک با مقاومت بالا در برابر ضربات مکانیکی طراحی و تولید می شود.
سینی های کابل رنگی برای محیط های نمایشگاهی و فروشگاهی بزرگ مناسب است؛ زیرا می توان متناسب طراحی محیط، آنها را انتخاب کرد و در برابر مواد خورنده شیمیایی و رطوبت کاملا مقاوم می باشند.

بررسی شرکت سینی کابل برق

در شرکت سینی کابل برق انواع مختلف سینی کابل از جنس گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، سینی های استیل و سینی ها آلومنیوم تولید می ‌شود، تا همه مصرف ‌کنندگان مطابق نیاز خود بتوانند این محصولات کاربردی را تهیه نمایند.
معمولاً در مراکز معتبر تولید سینی کابل تمامی خطوط تولید کاملا مجهز بوده و همه قطعات سینی کابل و متعلقات آن در شرایط استاندارد تولید می شود. مهمترین مسئله در خطوط تولید وجود خطوط پانچ CNC است که باید قطعات را به صورت صاف و بدون هیچ پلیسه ای پانچ و برش دهد. همچنین خطوط رنگ الکترواستاتیک و خطوط پرس و قیچی برقی اهمیت زیادی در نتیجه و کیفیت کار پیدا می کند.
شرکت هایی که بر روی تولیدات خود توجه و دقت بیشتر دارند، سینی کابل را مناسب برای ارائه به صنایع سنگین مانند نفت، گاز، پتروشیمی و عمران آماده می نمایند. در این صنایع به دلیل سنگین بودن حجم کابل ها و شرایط خاص محیط، باید از سینی های کابل باکیفیت و استاندارد استفاده شود.
در این شرکت علاوه بر تولید سینی کابل تمامی اتصالات و فیتینگ ها و همچنین سیستم های محافظ تولید شده، تا تمامی شرکت هایی که به این محصولات نیاز دارند، بتوانند آنها را با یک کیفیت مناسب و برابر تهیه کنند.
به طور کلی شرکت سینی کابل برق تهران آماده ارائه خدمات و محصولات خود به تمامی صنایع و شرکت های تاسیساتی مختلف مانند کارخانجات تولید فولاد، سیمان، مراکز صنعتی و فرودگاهی، مراکز بیمارستانی و مراکز تجاری و سایر موارد دیگر می باشد.

نکات مهم در تولید سینی های گالوانیزه برای تعیین کیفیت آن

سینی های گالوانیزه جهت محافظت و انتقال کابل ها در مکان های غیر قابل دسترس کاربرد دارند که وظیفه آنها محافظت از کابل ها و جلوگیری از صدمه به آن می باشد.
اگر در روند تولید سینی کابل تمامی نکات و شرایط رعایت شود در نتیجه محصولاتی با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای روز دنیا تولید و به بازار ارائه می گردد. این تولیدات می تواند نیاز بازار داخل را پوشش بدهد. همچنین در صورت امکان با ارسال این محصولات به بازارهای صادراتی سود قابل توجهی به دست می آید.
از آنجا که سینی های کابل گالوانیزه بیشتر مورد استفاده بوده، لازم است تا اطلاعات کاملتری در مورد آنها به دست آورید و آشنایی با شیوه تولید و بررسی خطوط تولید آن کمک می‌ کند تا در هنگام انتخاب و خرید در بازار تصمیمات بهتری بگیرید.
در اینجا به برخی از نکات مهم که در هنگام تولید سینی کابل گالوانیزه باید توجه شود، اشاره می کنیم:

سینی برق گالوانیزه گرم عمقی

نواع سینی های گالوانیزه گرم قابلیت استفاده در دمای بالا را دارند؛ زیرا این سینی ها مطابق استانداردهای مشخص شده پوششی از روی با ضخامت ۶۰ میکرون در سطح فولاد قرار گرفته که موجب شده سینی دچار زنگ زدگی نگردد.
از آنجایی که سینی های برق گالوانیزه گرم عمقی پس از انجام عملیات برش و خمکاری تحت گالوانیزه گرم قرار می گیرند، تمامی بخش های آن با فلز روی پوشیده شده و به هیچ عنوان در محیط های مرطوب زنگ نمی زند.

مشخصات فنی و محاسبات سینی ها

معمولاً سینی های کابل جهت حفاظت از کابل های برق و انتخاب بهترین مسیر جهت کابل کشی کاربرد دارند. استفاده درست و به جا از سینی های کابل موجب می ‌شود تا در صورت نیاز به تعمیرات احتمالی، افزایش یا کاهش کابل ها بدون صرف انرژی زیاد این عملیات صورت بگیرد. پس لازم است که سینی ها از برخی مشخصات فنی برخوردار باشند.
در کارخانجات تولیدی از ورق هایی با ضخامت ۱، ۵.۱، 1.75، ۲ و ۵.۲ میلی متر و با طول ۲ و ۳ متر ساخته می شود. تا خریدار با توجه به شرایط و حجم کابل ها بتوانند بهترین ضخامت را تهیه کند.
همچنین سینی های کابل با عرض های متفاوت از ۵ سانتیمتر تا ۸۰ سانتی متر، گاهی مواقع تا یک متر نیز تولید شده است. دیوار کناره سینی کابل و در واقع ارتفاع آن نیز در تنوع بالا تولید می ‌شود تا با توجه به ضخامت کابل ها و تعداد کابل هایی که باید بر روی یکدیگر قرار بگیرند و انتخاب گردد.
نکته مهم این است که به هیچ عنوان سینی های کابل که ارتفاع لبه آن از ۳ سانتی متر کمتر در نظر می‌ گیرند، تهیه نکنید؛ زیرا فاقد رعایت استانداردهای مهندسی می باشد.

نحوه انتخاب دقیق و بهینه ابعاد سینی کابل

انتخاب سینی کابل با توجه به برخی از موارد مهم مشخص شده و مراکز تولیدی متناسب با شرایط و نیاز مشتریان تولید می کنند.
عواملی مانند تعداد کابل ها، ارتفاع لبه، ضخامت ورق های سینی و بسیاری از موارد دیگر باید در کنار هم قرار گرفته و طی محاسبات دقیق ابعاد نهایی سینی کابل مشخص شود.
ناگفته نماند که تعداد خم لبه ها نیز بر ابعاد سینی تأثیر می گذارد؛ زیرا گاهی اوقات سینی های کابل دارای دو خم بوده و گاهی اوقات سینی ها را با چهار خم و شش خم تولید می کنند. یک لبه یک سانتی به قسمت داخل می رود. هرچقدر که تعداد خم ها بیشتر باشد، در نتیجه تحمل بار توسط سینی بیشتر می شود.

انتخاب ضخامت استاندارد لبه سینی کابل برق

انتخاب ضخامت استاندارد برای تولید سینی برق گالوانیزه اهمیت زیادی دارد؛ زیرا این سینی ها معمولاً در مصارف صنعتی و تجاری با لبه ۴ سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد.
در صورتی که تعداد کابل ها زیاد باشد، باید ضخامت سینی کابل را بیشتر در نظر بگیرد و همچنین ارتفاع لبه را تا ۱۰ سانتیمتر افزایش دهند.
در انتخاب ضخامت سینی های کابل عواملی مانند: وزن کابل ها، ارتفاع لبه سینی تأثیر می گذارد. با محاسبات دقیق سیستم نگهدارنده سینی ها، می توان ضمن صرفه جویی در هزینه ها محصول باکیفیت از لحاظ عرض و ضخامت تولید نمود که بتواند وزن تعداد کابل های عبوری را به خوبی تحمل کند.

کاربرد تجاری سبک و صنعتی سنگین سینی کابل

سینی کابل در مصارف تجاری سبک و مصارف صنعتی سنگین مشخصات مخصوص به خود را دارد. مراکز تولیدی باید به این مشخصات توجه کنند، تا سینی های کاملاً استاندارد متناسب با هر فضا و محیط طراحی و تولید شود.
معمولاً از ضخامت های کمتر از ۱ میلی متر برای استفاده های تجاری تولید شده، همچنین برای سینی های تجاری حداقل از چهار خم بکار می برند.
برای تولید سینی کابل سنگین در مصارف صنعتی خاص از ضخامت بالای یک میلی متر استفاده می ‌شود و باید سینی های کابل دارای ۶ خم باشند. بهترین گزینه برای سینی های صنعتی انتخاب ورق های ۲ میلی متر و بالاتر است.

نصب و اجرای سینی برق

مراکز تولیدی باید بر شرایط نصب و اجرای انواع سینی برق نیز توجه ویژه‌ ای داشته باشند. این محصولات را به گونه ای تولید کرده که در آسان ترین شرایط و با سرعت بالا در محل مورد نظر نصب شود. همچنین با ارائه تجهیزات لازم جهت نصب و پشتیبانی ایمن از سینی های کابل خیال خریدار را راحت نمایند. زیرا طیف وسیعی از لوازم جانبی و اتصالات برای سینی های کابل وجود دارد که کیفیت بالای آنها، طول عمر سازه را بیشتر می کند.

شرایط انتخاب و خرید سیم کابل برای پروژه های مختلف

سینی کابل برق جزء ابزارهای بسیار مهم و ضروری در صنایع مختلف تجاری، اداری و صنعتی است که وظیفه آن نگهداری از کابل ها و انتقال سیم و کابل ها از بخشی به بخش دیگر است.
با توجه به وظیفه سنگین سینی های کابل لازم است تا با برخی از شرایط و نکات در هنگام خرید آن متناسب با پروژه آشنا باشید که بهترین نوع سینی های کابل را انتخاب کنید.
در این بخش قصد داریم چند نکته مهم در هنگام خرید سینی کابل را بیان نماییم تا با توجه به آنها صاحبین پروژه های مختلف بتوانند انتخاب های بهتری داشته باشند:

انتخاب ابعاد و اندازه سینی

در هنگام انتخاب سینی های کابل برق باید سینی ها بر اساس نوع و تعداد سیم و کابل هایی که قرار است در درون آن قرار بگیرد، انتخاب شود. به عنوان مثال اگر از کابل های قدرت محافظت کند، باید از سینی هایی با عرض بیشتر استفاده گردد. برخی از سیم و کابل های با مقطع گرد نیاز به عرض کمتر اما ارتفاع بیشتر دارند. به طور کل محاسبه ابعاد و اندازه ظرفیت سینی باید ۱۰ تا ۲۰ درصد از جمع سطح مقطع کابل ها بیشتر باشد. این موضوع به جهت آینده نگری در تغییرات احتمالی آینده و قرار گیری سیم و کابل ها در شرایط بهینه تر است.

شرایط محیط محل نصب سینی کابل برق

شرایط محیط نصب سینی کابل مشخص کننده جنس سینی کابل و ابعاد و اندازه این سینی ها می باشد. در محیط با رطوبت بالا باید از سینی های گالوانیزه عمیق یا سینی هایی از جنس استیل استفاده شود. در صورتی که برای فضای داخلی در پارکینگ ها قرار است از سینی کابل استفاده گردد، می ‌توان از سینی گالوانیزه سرد کارخانه‌ ای نیز استفاده نمود.

مقاوم بودن سینی ها نسبت به مواد شیمیایی خورنده

معمولاً حساسیت سینی های کابل برق به مواد شیمیایی و خورنده در مرحله تولید آن مورد توجه و محاسبات قرار می‌ گیرد. خریدار باید با توجه به محیط خود انتخاب های درستی انجام دهد. زیرا در برخی از محیط ها مانند سایت های پتروشیمی به دلیل وجود آلاینده ها و بخار اسیدی نیاز است تا از سینی های گالوانیزه گرم عمیق استفاده شود. در صورت امکان و صرف هزینه تهیه سینی های ورق استیل ۳۰۴ گزینه های مناسب تری می باشند.

در نظر گرفتن مسیرهای انشعابی

بررسی مسیرهای نصب سینی کابل و محاسبه مسیرهای انشعابی آن تأثیر زیادی در انتخاب سینی های کابل و اتصالات مختلف آن دارد. همچنین برخی از کابل ها قابلیت انعطاف پذیری کمتری داشته پس در هنگام عبور از گوشه ها و زاویه ها باید از زانویی ۱۳۵ درجه به جای زانویی ۹۰ درجه استفاده شود.

سهولت نصب انواع سینی

معمولاً سینی های کابل را با توجه به محل نصب آن انتخاب می کنند، برای نصب سینی کابل در سقف های کوتاه از شاخه های دو متری و نصب در سقف های بلند سوله ها از شاخه های سه متری استفاده می گردد تا سهولت در نصب و راه اندازی سیستم راحت ‌تر باشد.

بست پذیری سینی کابل

انتخاب سینی های کابل که قابلیت بسط پذیری دارند، شرایط پیشرفت پروژه را آسان ‌تر می ‌کنند.

بزرگترین نمایندگی فروش سینی کابل برق در کشور

تمامی پروژه هایی که به حجم زیاد از سینی های کابل برق نیاز دارند، ترجیح می دهند تا این محصول را از شرکت های معتبر و نمایندگی های مستقیم تهیه کنند.
این مجموعه به عنوان یک شرکت سینی کابل برق مستقیم و بدون واسطه در حال فعالیت است که انواع مختلف سینی کابل و اتصالات آن را با کیفیت یکسان ارائه می دهد.
انتخاب بزرگترین نمایندگی فروش سینی کابل برق در کشور موجب شده تا ضمن دریافت کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز بهره مند شوید.
در این مجموعه قیمت سینی کابل برق به دلیل حذف کامل واسطه ها و ارائه به صورت مستقیم بسیار مقرون به صرفه است.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١