به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

تولید کننده سینی کابل در ایران

تولید کننده سینی کابل در ایران

تولید کننده سینی کابل در ایران
سینی ‌کابل یکی از مهمترین ابزارها در ساختمان های صنعتی بزرگ جهت انجام پروژه های کابل کشی می باشد تابوسیله آن کابل های برق در دسترس دستگاه ‌های مختلف قرار بگیرد.
اگر برای شما هم سوالات مختلفی از قبیل سینی‌ کابل چیست؟ یا کاربرد سینی‌کابل کدام است؟ از چه متریال هایی تولید کننده سینی کابل در روند تولید آن استفاده می کند؟ به وجود آمده، تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.
در اینجا به این سوال که سینی‌کابل چیست؟ پاسخ مناسبی می دهیم تا ضمن معرفی سینی کابل به شکل بهتر، با این محصول پرکاربرد آشنا گردید.
سینی کابل یک وسیله کاربردی جهت انتقال و جابجایی انواع سیم و کابل در پروژه ‌های بزرگ است که در محیطی امن و با سرعت بالا این جابجایی ها را صورت می دهد.
سینی های کابل از متریال های مختلفی مانند گالوانیزه، آلومینیوم، PVC و استیل تولید می ‌شود که با توجه به شرایط و هزینه های در نظر گرفته شده می‌ توان از هرکدام این متریال ها استفاده نمود.
همچنین انواع سینی کابل از لحاظ ابعاد و اندازه نیز وجود دارند که در هنگام انتخاب آنها مهمترین ملاک حجم کابل های جابجا شده است.

ویژگی های مهم تولید کننده سینی کابل

سینی کابل که در ظاهر برای عبور کابل های مختلف در ساختمان های صنعتی و کارگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، در حال حاضر موارد استفاده و کاربردهای دیگری هم دارد.
از این سینی ها برای کارهای ابزار دقیق و برخی از کارهای مکانیکی نیز استفاده می ‌شود و به همین جهت لازم است تا در تنوع بالا و کیفیت مناسب تولید گردد.
در صورتی که تولید کنندگان معتبر را انتخاب کنید، با خیال راحت می توانید از هر لحاظ به این محصولات اعتماد کرده و در شرایط مشخص برای تحمل بار از آنها استفاده نمایید.
لازم است تا تمامی سینی های کابل چه بصورت مشبک و چه غیر مشبک با رعایت استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شوند، تا با کمترین ضایعات ورق بیشترین استحکام و تحمل بار را داشته باشند.
از مهمترین ویژگی های مهم تولید کننده سینی کابل که می توانید با خیال راحت محصولات آن را تهیه و استفاده نمایید، می ‌توان به برخی از موارد ذیل اشاره کرد:
استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در روند تولید جهت جلب رضایت مشتری لازم و ضروری است.
ایجاد تنوع بالا در تولیدات سینی کابل از لحاظ نوع جنس سینی، ابعاد و ضخامت و بسیاری از موارد دیگر که هر مصرف ‌کننده با توجه به شرایط و نیاز بتواند از این محصولات استفاده نماید.
تولید سینی های کابل به گونه ای که جهت نصب و راه اندازی آن ها نیازی به عملیات جوشکاری یا سوراخکاری نباشد و بتوان با سرعت بالایی عملیات نصب را انجام داد.
تولید سینی های کابل که ضمن پاسخگویی به نیاز سیستم های الکتریکی قابلیت استفاده در کابل کشی های ابزار دقیق و بعضی از مصارف مکانیکی را هم داشته باشد.
داشتن نوآوری و خلاقیت در تولید این محصولات و به ‌روزرسانی نمونه‌ های قبلی تولید شده از ویژگی های مهم یک تولید کننده برتر و مطرح است.
تولید و عرضه انواع متعلقات موردنیاز در روند نصب سینی کابل موجب می شود، تا تمامی قطعات با یک کیفیت مشخص و استاندارد از لحاظ ابعاد و اندازه باشند که انجام کار نصب را سریع تر و مطمئن تر کند.
از مهمترین ویژگی های یک تولید کننده می توان به درک نیازهای مشتری اشاره کرد که با ارائه محصول باکیفیت و کارایی بالا می تواند به بهترین شکل نیاز مشتری را برطرف کرده و ضمن برطرف کردن نیاز فعلی مشتری به نتایج دراز مدت عرضه این محصول نیز توجه نماید که داشتن چنین ویژگی هایی موجب ارزش آفرینی بیشتر نسبت به رقبا می گردد.

بررسی انواع سینی کابل از لحاظ نوع متریال

اهمیت زیادی که سیلی کابل در پروژه های صنعتی بزرگ پیدا کرده و موجب شده تا کارخانجات تولید کننده انواع سینی کابل را تولید و به بازار ارائه دهند، تا بتوانند نیاز همه مصرف‌کنندگان را تأمین نمایند.
انواع مختلفی از سینی کابل از لحاظ نوع متریال تولید و به بازار ارائه شده که در اینجا به معرفی مختصر هر کدام از آنها می پردازیم:

سینی کابل فولادی

سینی کابل فولادی جزء پر استفاده ترین سینی های کابل بوده که با روش های تولید مختلف مناسب برای استفاده در هر محیط و پروژه می باشد.

سینی کابل آلومینیوم

این سینی های کابل از وزن سبکی برخوردار هستند؛ اما مقاومت بالایی داشته و برای محیط هایی که درصد رطوبت بالا است، مانند کشتی و کاربردهای زیردریایی مورد استفاده قرار می گیرند.

سینی کابل استیل

در صورتی که روند تولید این سینی ها از استیل ضد زنگ ۳۱۶ استفاده شود، به راحتی می ‌تواند در هر شرایط محیطی آن را به کار برد.

سینی کابل pvc

در سال های اخیر از پلیمرهای pvc استفاده های زیادی می کنند که با افزودن ترکیبات خاص مقاومت آنها را به قدری بالا برده ‌اند که به راحتی برای تولید سینی کابل در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا این سینی ها نارسانا بوده و جهت ایجاد ایمنی و امنیت بیشتر در برخی از پروژه ها باید مورد استفاده قرار بگیرند.
همانطور که گفته شد سینی کابل فولادی یا گالوانیزه جزء پرمصرف ‌ترین سینی های کابل بوده که جهت انتقال و جابجایی سیم و کابل ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از سینی به دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم نیز تولید می ‌شود که با توجه به هزینه‌ های در نظر گرفته شده و محیط‌ های استفاده می تواند هر کدام این محصولات را به کار برد.
اما بهتر است تا برای مناطق مرطوب مانند شمال یا جنوب کشور حتماً از سینی های گالوانیزه گرم استفاده گردد؛ تا در برابر رطوبت و خوردگی کاملاً مقاوم باشد.

اهمیت ابعاد و میزان پانچ سینی کابل

همان طور که گفتیم سینی های کابل در تنوع بالایی از لحاظ ابعاد و نحوه تولید به صورت پانچ دار و بدون پانچ وجود دارند، سینی های کابل به دو شکل پانچ دایره‌ای و پانچ لوبیایی در حال حاضر در بازار ارائه می گردد که اهمیت هر کدام از این موارد با توجه به نحوه استفاده از سینی ها مشخص می شود.
در واقع ابعاد سینی و میزان پانچ هرسینی مشخص کننده میزان رفت و آمد هوا در فضای بین کابل ها است که موجب شده کابل ها بیشتر از اندازه گرم نشده و از آتش سوزی و خسارت های احتمالی جلوگیری می کند.
اما برای پانچ کردن سینی های کابل نیز یک استاندارد مشخصی در نظر می‌ گیرند تا ضمن عبور هوا، مقاومت سینی کابل نیز حفظ شود و تحمل میزان بارهای وارده توسط کابل ها را داشته باشد. پس پانچ های ایجاد شده بر روی این سینی ها چه به صورت دایره ای و چه به صورت لوبیایی نباید بیشتر از ۵۰ درصد سطح کل سینی باشد.
نکته مهم در مورد پانچ کردن سینی کابل این است که تمامی پانچ ها باید توسط دستگاه های سی ان سی صورت بگیرد، تا بدون هیچ پلیسه و لبه تیزی ایجاد گردد؛ زیرا وجود پلیسه ها موجب آسیب رساندن به پوشش کابل ها و خطر جرقه و اتصالی را به دنبال دارد.
همچنین پانچ هایی که جهت پیچ و مهره کردن سینی های کابل به یکدیگر صورت می گیرد، فقط برای مشخص کردن ابعاد پیچ و مهره ها نقش داشته و تأثیر زیادی در میزان بار وارده بر سینی ‌ها نداشته و عمده ترین وظیفه نگهداری بار سینی را انواع براکت و ساپورت سینی تحمل می نماید.
ابعاد سینی ها نیز از نکات مهم است و باید هر چقدر که عرض و ارتفاع سینی کابل بیشتر شده ضخامت ورق مورد استفاده نیز بیشتر می شود، تا بتوانند بارهای وارده را بدون خم شدن تحمل کند.

وظیفه درپوش سینی کابل

به طور معمول در کارخانجات پس از تولید سینی کابل یک درپوش برای آن در نظر می گیرند که جنس استفاده شده در درپوش باید مطابق با متریال به کار برده شده در سینی کابل انتخاب گردد.
مهمترین وظیفه درپوش سینی کابل محافظت از کابل های درون سینی در برابر رطوبت و بارندگی در محیط های باز و محافظت در برابر ورود گرد و غبار و موارد مختلف دیگر در کارخانجات است.
از مهم‌ترین مراکزی که باید از سینی کابل به همراه درپوش آن استفاده کنند، می‌توان به نیروگاه‌ ها، صنایع فولاد، سیمان، پتروشیمی ها و خطوط تولید کارخانه ها اشاره کرد.
جهت جلوگیری از زخمی شدن کابل ها و محافظت از آنها در برابر ضربه و باد مورد استفاده قرار می گیرد. به خصوص در مسیرهایی که سینی های کابل به صورت زمینی یا دیواری مورد استفاده قرار گرفته اند.

مزایای خرید سینی کابل از مراکز معتبر تولید کننده

سینی کابل یک ابزار بسیار مهم و کاربردی است که تأثیر زیادی در ایجاد ایمنی کارخانجات و مراکز مختلف دارد. در صورتی که سینی کابل به طور مقاوم در محل مورد نظر قرار بگیرد و از ایجاد استحکام و حرارت بین کابل ها جلوگیری نماید دیگر نگران بروز آتش سوزی به دلیل گرمای ایجاد شده در بین کابل ها نبوده و با خیال راحت از آن استفاده می کنند.
انتخاب مراکز عرضه و فروش که به شکل مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط هستند و یا تولیدکنندگانی که خود عاملیت های فروش برای محصولات تولید شده در کارخانه در نظر می ‌گیرند، این اطمینان را در خریدار به وجود می ‌آورند که محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه می نماید.
در این بخش به برخی از مهم‌ترین مزایای خرید سینی کابل از مراکز معتبر تولیدکننده را مورد بررسی قرار می‌ دهیم که عبارتند از:
دسترسی به قیمت مقرون به صرفه این محصولات به دلیل نبود دلالان و واسطه ها و خرید دست اول که تأثیر زیادی در کاهش هزینه های نهایی خریدار دارد.
دسترسی به سینی های کابل طراحی شده به صورت استاندارد و صرفه جویی در هزینه های طراحی پس از خرید را به وجود می‌ آورد.
با تهیه این سینی های کابل با خیال راحت می توانید تا سال های طولانی بدون نیاز به صرف هزینه برای تعمیر و نگهداری این سینی ها از آنها استفاده نمایید، زیرا به شکل کاملاً استاندارد و با رعایت تمامی اصول تولید شده است.
ضمن رعایت تمامی گزینه های استاندارد ابعاد مناسبی برای این سینی ها در نظر می گیرند، تا ضمن اشغال فضای کمتر از محیط بهترین کاربرد را داشته باشد.
امکان تهیه متعلقات و لوازم جانبی سینی های کابل هماهنگ با کیفیت سینی های تولید شده تأثیر بیشتری در زیبایی نهایی کار و آسان تر شدن مراحل نصب می گذارند.

فروش سینی کابل با قیمت مناسب

قیمت سینی کابل جزء عوامل بسیار مهم و ضروری است که برای خریداران عمده مورد توجه قرار می ‌گیرد.
خوب است بدانید که قیمت سینی کابل با توجه به موارد مختلفی مانند جنس متریال به کار رفته، ابعاد و اندازه سینی، ارائه سینی به همراه متعلقات و انتخاب مراکز عرضه و فروش مشخص می گردد.
در بین این عوامل ذکر شده انتخاب مرکز عرضه و فروش می ‌توانند بر تهیه سینی های کابل استاندارد تأثیر گذار باشند.
این مرکز فروش یکی از بهترین مراکز جهت تهیه سینی کابل محسوب می شود؛ زیرا به شکل مستقیم می ‌توانید سینی کابل را از درب کارخانه تولید کننده تهیه کنید.
در واقع فروش سینی کابل به گونه ای صورت می ‌گیرد که پس از ثبت سفارشات توسط خریدار، این مجموعه محصولات خریداری شده را از درب کارخانه تولید کننده به آدرس خریدار ارسال کرده تا از هزینه ‌های وارد آمده در حمل و نقل بکاهد.
این نوع ارسال همچنین اطمینان خریدار را از برند انتخاب شده و کیفیت بالای آن بیشتر می کند و با خیال راحت می ‌تواند محصولات مورد نظر خود را در هر حجم و تعدادی تهیه کرده و در صورت نیاز مجدد با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش این محصول با همان کیفیت می نماید.
مهمترین مزیت انتخاب این مرکز فروش وجود کارشناسان متبحر است که به شکل حرفه ای می توانند در انتخاب سینی های کابل به مشتریان مشاوره ارائه دهند.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١