به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

تولید نردبان کابل در سریر صنعت

تولید نردبان کابل در سریر صنعت

تولید نردبان کابل در سریر صنعت
نردبان کابل در سیستم های کابل کشی و برق کشی ساختمان های صنعتی و تجاری و همچنین سوله ها و کارخانجات از جمله ابزارهای مختلفی است که استفاده می ‌شود تا سیستم توزیع کابل ها در شرایطی کاملا ایمن صورت بگیرد.
نردبان کابل از تجهیزات ایمنی است که جهت نگهداری کابل های برق مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل وجود تنوع بالا از لحاظ ابعاد و اندازه در تمامی اماکن صنعتی و تجاری قابلیت استفاده دارد.
یکی از راه ‌های مقرون به صرفه جهت مدیریت بهتر سیستم کابل ها در تجهیزات عمرانی مختلف، استفاده از نردبان کابل است که جهت عبور دادن سیم و کابل ها در مسیرهای مشخص افقی و عمودی مورد استفاده قرار می گیرد.
نردبان کابل از یک ساختار فلزی تشکیل شده که شامل دو ریل در دو طرف می باشد که این دو ریل توسط واحدهای عرضی که به آن پله می گویند، به یکدیگر اتصال پیدا می کنند. جزء مناسب ترین ابزارها جهت پشتیبانی از بارهای سنگین در مسافت ‌های طولانی است. چرا که ضمن داشتن قدرت بالا، از سرعت نصب خوبی هم برخوردارند.
نردبان ها تأثیر زیادی در افزایش سرعت کابل کشی ساختمان ها داشته؛ اما شاید در برخی از شرایط کابل کشی، نیاز به پیچیدن یا تغییر مسیر داشته باشد، در چنین شرایطی کمک گرفتن از اتصالات مختلف جهت تغییر مسیر، یا افزایش و کاهش کابل ها به مسیر و بسیاری از موارد دیگر شرایط کار را آسان تر می کند.

بهترین تولید کننده نردبان کابل در صنعت

استفاده از نردبان کابل یکی از روش های بسیار ایمن جهت تجهیز کارخانجات و مراکز صنعتی و همچنین تأسیسات و شبکه های الکتریکی است که موجب محبوبیت بیشتر این ابزار در صنعت می باشد.
از مهم ترین کارهایی که نردبان کابل در صنعت دارد، منظم کردن کابل های زیاد و تحمل وزن این کابل ها برای جابجایی از یک بخش به بخش دیگر است.
مراکز سازنده و تولیدی زیادی در حوزه ساخت این تجهیزات فعالیت می کنند که بتوانند نیاز بازار را تأمین نمایند.
بهترین تولید کننده نردبان کابل در این صنعت با رعایت تمامی استانداردهای موجود و بهره گیری از دستگاه های مدرن و تکنولوژی های روز دنیا، سعی دارد که محصولات مرغوب و با کیفیت بالایی را روانه بازارهای عرضه و فروش کند
امروزه مراکز عرضه و فروش زیادی در زمینه انواع نردبان کابل و تجهیزات مورد نیاز آن فعال بوده، به همین جهت به دنبال پیدا کردن تولید کنندگان استاندارد می باشند. در ادامه قصد داریم، تا با به مهم ترین ویژگی و مشخصات بهترین تولید کننده نردبان کابل بپردازیم، تا برای خریداران در بین تنوع مراکز تولیدی، انتخاب بهترین مجموعه راحت تر باشد:

انتخاب نوع ورق

در کارخانجات استاندارد از انواع ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، استیل و فایبرگلاس استفاده کرده، تا نردبان کابل را بتوانند تولید کنند. متناسب با محیط و شرایط استفاده هر کدام از این نردبان ها تولید می ‌شوند. اما به صورت کاملا مشخص برای محیط های مرطوب و همچنین محیط هایی که با آلاینده های شیمیایی و بخارات اسیدی همراه باشند؛ باید از نردبان کابل گالوانیزه عمیق استفاده کنند. پس از طراحی و تولید نربان ها در وان های گالوانیزه قرار می ‌گیرند، تا ضخامت ۶۰ میکرون فلز مذاب روی بر سطح فلز فولاد قرار بگیرد که در چنین شرایطی در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

توجه به مشخصات فنی نردبان ها

نردبان کابل برای محافظت از کابل ها و تحمل وزن آنها، برای انتقال از یک محل به محل دیگر مورد استفاده است. به همین جهت باید با بررسی دقیق مشخصات فنی این نردبان ها، ابعاد و اندازه ی آن به صورت استاندارد طراحی و تولید شود.

تولید نردبان کابل با ابعاد مناسب

محاسبه تحمل وزن نردبان ها طبق فرمول های خاصی صورت می گیرد که در این کارخانجات با بررسی دقیق کابل ها و وزن آنها، ابعاد نردبان ها را طراحی و تولید می کنند که در هر شرایطی به صورت ایمن بتوانند از کابل ها محافظت نمایند.

تولید با نصب و اجرای آسان

در حال حاضر انواع نردبان کابل را به گونه ای طراحی و تولید کرده که سرعت نصب آن بسیار بالا است و این سرعت، تأثیر زیادی در کاهش هزینه ها دارد. همچنین به همراه نردبان کابل تمامی لوازم جانبی و تجهیزات آن را نیز تولید کرده و متناسب با شرایط و محیط استفاده، نردبان را ارائه می ‌دهند.

به کارگیری دستگاه های پیشرفته

در خطوط تولید نردبان کابل از تمامی دستگاه های پرس، فرز و همچنین دستگاه های برش پیشرفته به روز استفاده می شود و تمامی سوراخکاری هایی که لازم باشد توسط دستگاه CNC حرفه ای ایجاد می گردد، تا بدون هیچ گونه پلیسه ای به کابل ها آسیب نرساند.

جوش CO2

لازم است که برخی از قطعات نردبان کابل مورد جوشکاری قرار بگیرند، تمامی قطعات نردبان کابل و اتصالات آن توسط دستگاه جوش CO2به یکدیگر متصل می شوند. در بین این جوش هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد و با خیال راحت می ‌توانیم از این نردبان ها برای تحمل وزن زیاد استفاده نماییم.

بازرسی مرحله ‌ای

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد بهترین تولید کننده نردبان کابل، داشتن بخش کنترل کیفیت است. به صورت مرحله به مرحله بر روی کار نظارت داشته و با بررسی هر کدام از قطعات در صورت وجود کوچکترین مشکل آن را از چرخه تولید حذف می کند. در آخرین مرحله نیز بازبینی نهایی دارد؛ تا قطعات کاملا استاندارد و ایمن به دست مصرف‌ کننده برسند.

از آنجایی که نردبان کابل وظایف زیادی به عهده داشته و مهمترین وظیفه آن ایجاد ایمنی در مسیر کابل کشی و افزایش سرعت کابل کشی است، باید به صورت استاندارد تهیه و تولید شود. این استاندارد بودن از اولین مرحله ورود مواد اولیه به کارخانجات شروع شده و تا آخرین لحظه بسته ‌بندی نردبان های تولید شده ادامه پیدا می ‌کند.

 


 

 

نحوه محاسبه میزان بار قابل تحمل در نردبان کابل

نحوه محاسبه میزان بار قابل تحمل در نردبان کابل، جزء مهمترین اصولی بوده که در هنگام تهیه نردبان کابل باید مد نظر قرار بگیرد.
انتخاب نردبان کابل در ابعاد و اندازه های مناسب که بتواند تمامی وزن بارهای وارده را پشتیبانی و تحمل کند، در حفظ ایمنی محیط موثر است. در واقع فاصله بین هر دو تکیه گاه که یک دهانه نامیده می شود، با بررسی و محاسبه این میزان بار مشخص می گردد.
پس از نصب نردبان کابل در محل مورد نظر بارهای زیادی بر آن وارد شده که در ادامه به بررسی و نحوه اندازه گیری این بارها می پردازیم:

بارهای مرده

برخی بارهای مرده شامل وزن هر کابل، لوله یا تجهیزات ثانویه است که باید بر روی نردبان کابل نصب شود. به علاوه وزن خود نردبان کابل و اجزای سیستم نصب مشخص کننده میزان بارهای مرده می باشد. در محاسبه وزن بارهای مرده باید از طریق فرمول های خاص، وزن کابل ها و وزن تجهیزات ثانویه به طور دقیق محاسبه گردد.

نحوه طراحی مناسب

در طراحی نردبان کابل پس از محاسبه بارهای مرده، لازم است که حدود ۲۵ درصد جهت افزوده شدن بار در آینده در نظر گرفته شود که معمولاً این اضافه بار را بر حسب کیلو گرم محاسبه می نمایند.

بارهای تحمیل شده

بارهای تحمیل شده، متناسب با محیط و شرایط نصب نردبان کابل تغییر پیدا می کند. اگر در محیط و فضای باز نصب شود، بارهایی مانند باد، یخ و برف و باران می توانند وزن زیادی را به سازه تحمیل کنند.
پس از محاسبه دقیق تمامی این بارها، ابعاد نردبان کابل از لحاظ ضخامت ورق های مورد استفاده و همچنین عرض پله های نردبان و ارتفاع آن کاملاً مشخص می گردد.

 

قیمت نردبان کابل

نکات مهم در هنگام نصب نردبان کابل

نردبان کابل برای موجودیت بهتر کابل ها و تأمین نیازهای بار قابل استفاده در محل پروژه، کاربرد دارد. معمولاً از نردبان کابل برای هدایت کابل های انشعاب مدارهای اصلی، همچنین کابل های داخل تونل ها، کابل های منتقل شده به پارکینگ ها، کابل های کنترل برق، سیستم تشخیص و اعلام حریق، کابل های تابلوهای کنترلی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.
در هر شرایطی که از نربان کابل استفاده شود، باید برخی از نکات مهم مدنظر قرار گرفته تا در یک محیط ایمن قابلیت نگهداری از کابل ها ایجاد گردد.
در این بخش به مهمترین نکاتی که لازم است قبل از تهیه نردبان کابل و نصب آن ها رعایت شود، اشاره می کنیم:
بررسی میزان مقاومت نردبان کابل و ساپورت های آن
نردبان کابل و ساپورت های آن باید به اندازه کافی محکم باشند، تا بتوانند نیازهای بار سیستم کابل ها را به خوبی مدیریت کرده و در صورت ایجاد اضافه بار در آینده آنها را نیز تحمل نمایند.
با توجه به نوع کابل های مورد استفاده لازم است که سطح مقطع کابل ها با یکدیگر جمع شده و وزن آن طبق فرمول های خاص محاسبه گردد. این وزن می تواند بر روی تعداد پله های نردبان، ضخامت دیواره نردبان و همچنین ضخامت ساپورت های آن تأثیر بگذارد.
مشخص کردن محل نصب سیستم نگهداری و ساپورت نردبان کار
در نظر گرفتن محل مناسب برای نصب سیستم های ساپورت نیاز به بررسی های دقیق مهندسی دارد. زیرا مشخص کردن فاصله کابل های نصب شده، بر روی پایه نردبان جزء عوامل بسیار مهم و ضروری است. زیرا نردبان کابل به صورت افقی بر روی پایه بارگذاری می شود و پایه باید بتواند وزن وارده را تحمل کند.
در صورتی که تمامی اجزای عمودی نردبان کابل از لحاظ ساختاری مناسب انتخاب نشوند، در صورت تحمیل بار منحرف شده و این انحراف بسیار خطرناک می باشد.

بررسی میزان مقاومت اتصالات و نگهدارنده ها
اتصالاتی که جهت تغییر مسیر و ایجاد انشعاب در نردبان کابل مورد استفاده قرار می گیرند، باید متناسب با خود نردبان کابل طراحی و تولید شده باشند. تا در حین استفاده بتوانند بارهای وارده را تحمل کنند. همچنین انتخاب نوع براکت های مناسب برای اتصال نردبان کابل، جهت سقف یا دیوار و ایجاد یک مسیر برای دسترسی به کابل ها از عوامل بسیار مهم است.
ترمیم لایه گالوانیزه پس از نصب نردبان
در صورتی که در حین نصب نیاز به برش و سوراخکاری باشد، باید بخش ‌های برش خورده با استفاده از رنگ روغنی یا مواد مخصوص گالوانیزه ترمیم شوند، تا یک لایه پوشش محافظتی بر سطح آن ایجاد شده و از آسیب دیدگی آن جلوگیری گردد.

قیمت گذاری نردبان کابل

نردبان کابل را از فلزهای مقاوم تولید می کنند که در برابر ضربه و فشار ،مقاومت خوبی داشته و با انتخاب های مناسب فلزات، می توان در محیط های مرطوب نیز از آنها استفاده نمود.
قیمت نردبان کابل برای راه اندازی پروژه های صنعتی که به حجم زیادی از این محصول نیاز دارند، اهمیت زیادی پیدا می کند.
به دلیل وجود تنوع بالا از لحاظ ابعاد، ضخامت، شیوه تولید و برند سازنده، قیمت های متفاوتی از این محصول ارائه می گردد که موجب سردرگمی خریداران می شود. در ادامه به چند عامل مهم که در قیمت گذاری نردبان کابل تأثیر می گذارند، اشاره می کنیم:
انتخاب هر کدام از ورق های گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، استیل و آلومینیوم
ابعاد و اندازه نردبان کابل، مطابق محاسبات دقیق تحمل وزن بار وارده
دستگاه های مورد استفاده در روند تولید نردبان کابل به خصوص دستگاه جوش CO2
استفاده از دستگاه برش CNC جهت ایجاد برش های مختلف
برند و کارخانه تولید کننده نردبان کابل
فروش نردبان کابل

فروش نردبان کابل توسط مجموعه معتبر

انتخاب مراکز معتبر جهت تهیه نردبان کابل تأثیر زیادی در کیفیت این محصول دارد. از آنجایی که این محصولات ارتباط مستقیم به حفظ ایمنی در محیط های صنعتی و کارگاهی را داشته، باید محصولات مرغوب تهیه شود.
مجموعه سریر صنعت یکی از معتبرترین تولید کنندگان نردبان کابل و متعلقات آن است که به شکل مستقیم شرایط فروش نردبان کابل را ایجاد کرده اند. به همین جهت، خریداران عمده با خیال راحت می توانند محصول مورد نظر خود را کاملا ایمن و استاندارد تهیه کنند.
فروش نردبان کابل توسط این مجموعه معتبر، خیال خریدار را کاملا راحت کرده و مزایای زیادی را به دنبال دارد.
مهمترین مزیتی که انتخاب این مجموعه جهت خرید نردبان کابل برای خریدار به وجود می ‌آورد، کاهش هزینه های نهایی و دسترسی به تمامی متعلقات و ساپورت های لازم با کیفیت یکسان برای نصب نردبان در محیط های مختلف است.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١