به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

تولید سینی کابل برق با بهترین قیمت

تولید سینی کابل برق با بهترین قیمت

تولید سینی کابل برق با بهترین قیمت ممکن در کارخانجات معتبر صورت می گیرد که تمامی متریال ها و مواد اولیه جهت تولید را به صورت مستقیم با قیمت مناسب تهیه می‌ کنند، به دلیل اهمیت سینی کابل برق بر روند تولید آن تمامی نکات استاندارد مورد توجه قرار دارد. در این مطلب به معرفی سینی کابل و فرآیند تولید آن می پردازیم.

سینی کابل چیست؟ انواع آن کدامند؟

در سیستم های برق کشی از ابزارهای گوناگونی استفاده کرده اند که در شرایط حال حاضر تنوع این ابزارها بسیار زیاد است.
سینی کابل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که سینی کابل یک وسیله بسیار کاربردی بوده که جهت ایمنی نگه داشتن انواع سیم و کابل در پروژه های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.
به دلیل اهمیت استفاده از سینی کابل در سیستم های برق کشی صنعتی و پروژه‌ های بزرگ انواع مختلفی از این سینی با توجه به نوع متریال، ابعاد و اندازه تولید می شود، تا متناسب با شرایط و محیط به راحتی بتوان بهترین را انتخاب کرد.
در اینجا به اختصار انواع سینی کابل برق را مورد بررسی قرار می دهیم:

سینی کابل فولادی

کابل فولادی که به دو صورت سینی کابل فولادی گالوانیزه گرم و سینی کابل فولادی گالوانیزه سرد آماده سازی می شود، جزء پر استفاده ترین نوع متریال ها است که در پروژه های مختلف با آبکاری درست و اصولی کاربرد دارد.

سینی کابل استیل

در روند تولید این سینی کابل از استیل ضد زنگ شماره ۳۱۶ به صورت نورد شده استفاده می‌ نمایند، این نوع سینی برای محیط های مرطوب بهترین گزینه می باشد.

سینی کابل pvc

در سال های اخیر از مواد با کیفیت بالای pvc نیز سیم های کابل تولید می‌ کنند که به دلیل نارسانا بودن امنیت بیشتری را در تاسیسات به وجود می ‌آورد.

سینی کابل آلومینیوم

سینی کابل آلومینیوم با داشتن وزن سبک و مقاومت بالا در محیط هایی که درصد خوردگی بیشتر است، کاربرد دارد که با ترکیب آلیاژ سلیکون و منیزیم از این محصول برای کاربردهای دریایی نیز استفاده می ‌نمایند.

فرایند تولید سینی کابل برق چگونه است؟

در واقع در دنیای مدرن امروزه انجام دادن کابل کشی و سیم کشی برق در پروژه ‌های بزرگ سریع تر از آنچه که تصور می کنید، صورت می ‌گیرد؛ زیرا تجهیزات پیشرفته و مدرنی تولید شده که می ‌تواند ضمن حفظ ایمنی بیشتر سرعت کار را نیز افزایش دهد.
سینی کابل برق جزء ابزارهای پیشرفته و امروزی که در سال ‌های اخیر به عنوان مهمترین ابزار در برق کشی کارخانجات و مراکز صنعتی تاسیسات و کلیه شبکه های الکتریکی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.
از آنجایی که این سینی ها توانایی نگهداری از انواع مختلف سیم و کابل ها در تعداد زیاد و با نظم بالا را دارند، باید با فرآیند تولید این محصول مهم و کاربردی آشنا شوید.
فرایند تولید سینی کابل برق چگونه است؟ اگر این سوال برای شما هم به وجود آمده و به دنبال یافتن پاسخ مناسب به آن هستید در ادامه همراه ما باشید.
فرایند تولید سیم کابل برق:

تهیه ورق سینی کابل

تهیه و انتخاب ورق سینی کابل برق از دو نوع ورق فولادی سیاه که بعد از تولید در حوضچه های مذاب گالوانیزه قرار می‌ گیرد و و گالوانیزه سرد که قبل از ورود به کارخانه مورد گالوانیزاسیون قرار گرفته، صورت می گیرد.
کیفیت نهایی سینی کابل برق با توجه به ویژگی ها و کیفیت ورق های انتخابی مشخص می گردد که می تواند در هزینه ‌های تمام شده نیز تاثیر گذار باشد.

برش سینی کابل برق

برشکاری ورق های گالوانیزه جزء اولین مراحلی است که در شروع کار صورت می پذیرد، سینی های کابل بر اساس الگوهای مشخص شده در ابعاد مختلف با کمک دستگاه سی ان سی صورت می گیرد، طول ورق ها از دو متر تا ۳ متر متغیر بوده و عرض آنها نیز با توجه به نیاز بازار تغییر پیدا می ‌کند.

سوراخکاری سینی کابل

سوراخکاری سینی کابل نیز با کمک دستگاه سی ان سی و اساس الگوهای مشخص شده صورت می گیرد که در برخی از واحدها تولیدی سوراخ کاری را با کمک پرس های ضربه ای انجام می دهند.
راهکاری جزء مراحل بسیار مهمی که در کیفیت نهایی سینی‌ کابل تاثیر می‌ گذارد و نداشتن هیچ نوع پلیسه و لبه های تیزی می تواند در حفظ کیفیت کابل ها موثر باشد.
سوراخکاری ها به جهت عبور هوا درون سینی صورت می ‌گیرد که از بالا رفتن حرارت در سینی و ایجاد آتش سوزی های خطرناک جلوگیری می کند.

خمکاری سینی کابل

خمکاری سینی کابل و شکل دادن به دیواره های آن با کمک دستگاه‌ های CNC صورت می گیرد و این خمکاری در درجات و زوایای مختلف با توجه به ضخامت ورق ها انجام می شود.
به طور معمول سینی ها به شکل دو خم، چهار خم یا شش خم تولید می ‌گردد که کیفیت و تعداد خم ها در افزایش مقاومت سینی ‌کابل تاثیرگذار هستند.

جوشکاری سینی کابل

معمولاً مرحله جوشکاری سینی کابل شامل همه قطعات نمی شود و عمدتاً اتصالات سینی کابل مورد جوشکاری قرار می ‌گیرند، پس از آماده سازی قطعات مختلف سینی به واحد جوشکاری انتقال پیدا کرده و در این واحد با توجه به ضخامت ورق نوع ورق گالوانیزه سرد یا گرم با کمک دستگاه جوش co۲ عملیات جوشکاری صورت می گیرد.

مرحله گالوانیزاسیون

برای ورق های فولادی مشکی که به کارخانه وارد شده ‌اند، باید مراحل گالوانیزاسیون نیز صورت بگیرد، تا در برابر عوامل جوی مختلف کاملاً مقاوم گردد. قطعات آماده شده با این ورق ها را به حوضچه های گالوانیزاسیون گرم انتقال می دهند که در این حوضچه ها پوشش روی بر سطح قطعات حدود ۵۵ میکرون قرار می گیرد. اما در شرایط مختلف بتوانند از این سینی کابل برق به راحتی استفاده کرد، همچنین برای قطعاتی که با ورق های گالوانیزه تولید شده ‌اند نیز لازم است تا بخش‌ های برش خورده یا پانچ شده به صورت موضعی تحت گالوانیزاسیون قرار بگیرند.

مرحله بازرسی قطعات سینی کابل

پس از گذراندن مراحل قبلی این مرحله به عنوان مهمترین مرحله در کارخانجات محسوب می شود؛ زیرا تمامی مراحل قبلی را باید مورد بازرسی اولیه قرار دهند و سپس در انتهای کار نیز بازرسی نهایی صورت می ‌گیرد.
در واقع در کارخانجات تولید سینی کابل برق چند مرحله بازرسی وجود دارد که به شرح ذیل می باشد.
بازرسی اولیه که بیشتر شامل کنترل کیفیت مواد اولیه بوده و ضخامت ورق های گالوانیزه مورد بررسی قرار می‌ گیرند.
بازرسی در حین تولید سینی کابل که برای کنترل کیفیت مراحل تولید و پیش ‌تولید کاربرد دارد، از وجود هر گونه نقصی در مراحل تولید جلوگیری می کند.
بازرسی پس از عملیات گالوانیزاسیون که پس از پایان عملیات گالوانیزاسیون ورق های فولادی تمامی مراحل مورد بازرسی و تست قرار گرفته و خلوص مواد گالوانیزه مشخص می گردد.
بازرسی نهایی سینی کابل که در این مرحله کلیه قطعات تولید شده مجدد مورد تست و بازبینی قرار می گیرند و هر گونه قطعه معیوبی دوباره به چرخه تولید منتقل می شود.

نکات ضروری در مراحل ساخت سینی کابل

در روند تولید سینی کابل برق در کارخانه مراحل مختلفی طی شده که در هر مرحله لازم است تا کیفیت و نکات استاندارد رعایت گردد.
در صورتی که تمامی مراحل مطابق استانداردهای مشخص شده طی شود، به خوبی می توان از سینی های کابل در پروژه های مختلف با حفظ ایمنی استفاده کرد.
از مهمترین نکات ضروری می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
ورق گالوانیزه فابریک باید فاقد شور و کاملاً یکدست انتخاب گردند و میزان پوشش روی بر سطح آنها حدود ۶۰ تا ۹۰ میکرون باشد.
برش ورق های گالوانیزه باید به صورت دقیق از لحاظ عرض و ارتفاع صورت بگیرد که این برش ها باید با دستگاه کولیس مورد بررسی قرار بگیرند تا کاملاً یکسان تولید گردد.
زوایای خم ایجاد شده در سینی کابل باید حتماً ۹۰ درجه باشد؛ زیرا در صورت کمتر یا بیشتر بودن در عملیات نصب مشکلاتی به وجود می آورد.
کیفیت جوشکاری باید به گونه ای صورت بگیرد که در می محل ‌ها پوشش ‌های یک دست و کاملاً پیوسته قرار بگیرد.
ایجاد پانچ های گرد و لوبیایی بر روی سینی کابل باید بدون پلیسه و کاملاً دقیق طراحی شود، تا به تهویه هرچه بهتر کابل ها کمک کند.
نحوه بسته بندی نهایی سینی های کابل آماده و اتصالات آنها نیز برای حفظ کیفیت تا رسیدن به دست مصرف کننده مهم است.

مشخصات سینی کابل برق

در صورتی که سیم کشی در تعداد بالا با وزن سنگین صورت بگیرد، باید از آنها محافظت گردد.
بهترین وسیله جهت محافظت از کابل ها و حفظ ایمنی آنها سینی های کابل هستند که کارفرما در انواع مختلف می توانند آنها را تهیه کنند.
مشخصات سینی کابل برق در صورتی که بر اساس استانداردهای در نظر گرفته شده تولید شود، به گونه ای است که قابلیت های زیادی را به وجود می آورد.
در اینجا به برخی از مهمترین مشخصات و ویژگی سینی کابل برق اشاره می کنیم:
امکان پشتیبانی از انواع متدهای سیم کشی
قابل استفاده در شرایط هوایی مختلف و مقاوم در برابر خورده شدن یا زنگ زدگی
دارای استحکام و مقاومت بالا جهت تحمل وزن کابل ها
قابلیت نصب ساده و آسان با کمک اتصالات و براکت ها
داشتن قابلیت بستن پذیری و اتصال سیم های کابل دیگر با کمک رابط ها

کاربرد سینی کابل

سینی کابل یک وسیله بسیار مهم در تاسیسات الکتریکی مختلف که به راحتی در صنایع گوناگون می توان از آنها استفاده نمود.
از سینی های کابل جهت مرتب کردن کابل ها و ایجاد زیبایی جهت ایمنی بالاتر نیز استفاده می شود.
مهمترین کاربرد سینی کابل جهت انتقال نیروی برق از سمت تابلوهای برق به وسایل و دستگاه ‌های مختلف در طی مسیر است.
مهمترین کاربرد سینی کابل عبارتند از:
مورد استفاده در کارخانجات صنعتی
مورد استفاده در موتورخانه های ساختمان های تجاری و اداری بزرگ
مورد استفاده در سوله ها و انبارهای بزرگ صنعتی

اتصالات سینی کابل

برای استفاده بهتر از سیم و ‌کابل لازم است تا برخی از خدمات و تجهیزات جانبی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.
معمولاً از اتصالات سینی کابل جهت تغییر زاویه های متعدد در مسیر نصب سینی ها و یا ایجاد انشعاب جهت ترکیب یا جداسازی کابل ها کاربرد دارند.
از مهمترین قطعاتی که در روند نصب سینی کابل مورد استفاده قرار می گیرند می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
زانویی داخلی و خارجی سینی
سه راهی سینی کابل
چهار راهی سینی
رابط و تبدیل سینی
پیچ و مهره کله قارچی

آیتم های مهم در هنگام خرید سینی کابل

سینی کابل برق جزء موارد بسیار مهم که در هنگام ساخت پروژه های بزرگ به عنوان یکی از متریال های لازم و ضروری محسوب می گردد.
با توجه به تنوع بالای نوع مواد اولیه و نحوه ساخت و تولید سیم و کابل برق باید در هنگام خرید به برخی از آیتم های مهم دقت شود.
به طور حتم آیتم های مهم در هنگام خرید سینی کابل کمک می کند، تا بتواند در قوانین از پیش تعریف شده در ساخت این قطعات بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
مهمترین آیتم ها در هنگام خرید سینی کابل:
عرض سینی کابل بر حسب سانتی متر یا میلی متر
ارتفاع سینی کابل بر حسب سانتی متر یا میلی متر
طول سینی کابل بر حسب متر
ضخامت ورق مورد استفاده در روند تولید
ضخامت و کیفیت درب سینی کابل
پانچ دار بودن یا بدون پانچ بودن سینی کابل و نوع پانچ های لوبیایی یا گرد
جنس و متریال به کار برده شده در روند تولید سینی

ارائه بهترین قیمت سینی کابل برق

سینی کابل برق موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای داشته که برای پروژه‌ های بزرگ لازم است و این سینی ها با قیمت های مناسب تری تهیه شود.
به طور کلی قیمت سینی کابل برق به عوامل مختلفی مانند نوع متریال به کار برده شده در ابعاد و اندازه سینی، برند و کارخانجات تولید کننده و حجم خرید و فروش آن در بازار و همچنین تغییرات قیمتی مواد اولیه بستگی دارد.
اما از مهمترین عوامل می ‌توان به پس از تولید در پروسه توزیع این محصول که بر قیمت آن تاثیر بگذارند، انتخاب مراکز عرضه و فروش هستند.
این مجموعه با ارائه بهترین قیمت سینی کابل می تواند شرایط خرید و آسانتر را برای همه مراکز مصرف کننده به وجود آورد.
در واقع این مجموعه فروش سینی کابل برق با کارخانجات تولید کننده برند و مطرح به صورت مستقیم همکاری داشته و بدون حضور واسطه ‌ها تمامی معاملات خود را انجام می دهد.




تولید سینی کابل برق با بهترین قیمت - سریر صنعت - جهت خرید سینی کابل با توجه به اینکه یک وسیله کاربردی برای حفظ ایمنی سیستم برق کشی ساختمان ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد باید توجه کافی نمود. فروش سینی کابل در مراکز معتبر بهترین مکان جهت تهیه آن می باشد.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١