به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

پایه ساپورت سینی کابل | قیمت پایه سینی کابل

پایه ساپورت سینی کابل | قیمت پایه سینی کابل

پایه ساپورت سینی کابل | قیمت پایه سینی کابل
پایه ساپورت سینی کابل از مهمترین اتصالات سینی های کابل بوده که وظیفه نگهداری سینی کابل را به عهده دارد. به طور کلی پایه ساپورت سینی کابل به شکلی طراحی شده که علاوه بر تحمل وزن سینی کابل می تواند سایر اتصالات و وزن کابل ها را نیز به خوبی تحمل کند.
معمولاً متریال به کار برده شده در روند تولید پایه ساپورت را از جنس فولاد مستحکم در نظر می گیرند، تا بتواند تمامی تجهیزات قرار گرفته بر روی سینی کابل را تحمل کند. به دلیل داشتن استحکام بالا از این پایه در شرایط محیطی مختلف استفاده نمایند.
در اغلب مواقع از فولاد گالوانیزه گرم برای تولید پایه ساپورت استفاده کرده؛ اما گاهی اوقات هم لازم است که از جنس استیل، آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه سرد هم به کار برد.
برای استفاده از سینی های کابل به جهت نگهداری و جابجایی کابل ها در کارخانجات، سوله ها و ساختمان های صنعتی به تعداد زیادی از پایه ساپورت سینی کابل با توجه به محیط نیاز است. به همین جهت قیمت پایه سینی کابل از عوامل بسیار مهم بوده که در هنگام حریق مد نظر قرار می ‌گیرد.

انواع پایه ساپورت سینی کابل

سینی کابل جزء ابزارهای بسیار مهم در سیستم کابل کشی تأسیسات کارخانجات و ساختمان های بزرگ صنعتی قرار می گیرد. اما برای نگهداری سینی کابل در محل مورد نظر بر روی سقف یا دیوار نیاز به ابزارهای گوناگون بوده که مهمترین این ابزارها پایه ساپورت است.
پایه ساپورت سینی کابل با توجه به ارتفاع آویز از سقف، جنس سینی ها و وزن کابل ها و محل پروژه در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید شده، تا در هر شرایط بتوان از سینی های کابل به آسانی استفاده نمود.
در صورت شناخت دقیق و اصولی انواع ساپورت سینی کابل در کنار دیگر، تجهیزات نگهدارنده سینی کابل به شکل بهتری می توانید محصول مناسب را انتخاب کرده و به دور از خطرات و آسیب های جدی در محیط از سینی های کابل استفاده نمایید.
در این بخش به بررسی انواع پایه ساپورت سینی کابل از لحاظ نحوه نصب می پردازیم:

پایه نگهدارنده سینی کابل یو شکل با آویز راد

تمامی مسیرهای تعبیه سیم و کابل سیستم برقی ساختمان ها و مکان های مختلف با فاصله معینی از دیوارها قرار دارند و برای نگه داشتن این سیستم ها از ساپورت های سقفی یو شکل استفاده می‌ کنند. برای اتصال این نوع از پایه نگهدارنده سینی کابل ابتدا پیچ های لازم توسط انکر بولت به سقف اتصال داده و با کمک واشر و مهره ساپورت را در محل مورد نظر نصب می نمایند. به طور کلی پایه نگهدارنده سینی کابل یو شکل برای مسیرهایی با تعداد کابل های کمتر و مقطع کوچکتر مناسب است.

پایه نگهدارنده سینی کابل یو شکل با آویز پروفیل

پایه نگهدارنده سینی کابل یو شکل توسط آویز پروفیل مخصوص به سقف متصل شده و این پایه های فولادی با سطح مقطع های مشخص شده به گونه ای طراحی می شوند که می توانند وزن بیشتری را نسبت به پیچ ها تحمل کنند. به همین جهت از آویز پروفیل بیشتر در زمانی به کار می برند که قرار است کابل ‌ها و سیم‌ های قرار گرفته شده بر روی سینی کابل سطح مقطع بزرگی داشته و وزن سنگین ایجاد نماید.

پایه نگهدارنده سینی کابل ال شکل

پایه نگهدارنده ال شکل به دو صورت دیواری و سقفی طراحی می شود، تا برای هر فضایی قابلیت استفاده داشته باشد. ساپورت های سینی کابل ال شکل سقفی عمدتاً از قطعات مجزا تشکیل شده و بخشی از قطعات آن پروفیل های عمودی بوده که به سقف متصل می‌ شوند و قطعه نگهدارنده آن بر روی کابل ها قرار می گیرد. این دسته از پایه ساپورت قادر است تا وزن زیادی را تحمل نماید؛ چرا که از پروفیل های مستحکم استفاده می کنند.

پایه نگهدارنده سینی کابل چند طبقه‌ای

از پایه سینی کابل چند طبقه در شرایطی به کار می برند که حجم سیم‌ و‌ کابل ها بسیار زیاد بوده و یک سینی پاسخگو نیست. به همین جهت به ناچار باید چند سینی را به صورت چند طبقه بر روی یکدیگر قرار دهند که از پایه های بسیار قوی برای نگهداری سینی کابل استفاده می‌ کنند، تا بتوانند با قدرت وزن سینی ها را تحمل نمایند.

پایه نگهدارنده سینی کابل زمینی

گاهی اوقات برای جابجایی و انتقال کابل ها از سینی های کابل بر روی زمین استفاده می ‌کنند که در چنین شرایطی باید از پایه های نگهدارنده مخصوص استفاده شود، تا از ورود مایعات به داخل سینی ها جلوگیری گردد. بسته به شرایط و محیط این پایه ها در ارتفاع های مختلف تولید می شوند.

پایه نگهدارنده سینی کابل دیواری

یکی از مهمترین ساپورت های نگهدارنده سینی های کابل نوع دیواری آن است که به شکل تی طراحی می شود. به طور کلی در برخی از موارد لازم است که تأسیسات ساختمان از دیوار عبور کند. در چنین شرایطی استفاده از ساپورت های مخصوص برای اتصال به دیوار و نگهداری سیم های کابل لازم و ضروری می گردد. ساپورت های دیواری بگونه ای طراحی می شوند که از یک طرف به واسطه پیچ و مهره به دیوار متصل شده و از طرف دیگر سینی کابل بر روی آنها قرار می ‌گیرد.

مهمترین مزایای استفاده از پایه ساپورت سینی کابل


تمامی ساپورت های سینی کابل را با کمک پیچ و مهره های متناسب با شرایط سقف، دیوار یا زمین مورد استفاده قرار می دهند. کیفیت ساپورت های سینی کابل را متناسب با جنس سیم های کابل انتخاب می کنند، تا در شرایط محیطی بتوان به شکل بهتری از آنها استفاده نمود.
در حال حاضر انواع مختلفی از پایه ساپورت طراحی و تولید شده، تا در هر شرایطی بتوان از نمونه مناسب آن استفاده کرد. به همین سبب مزایای بسیار زیادی را پایه های ساپورت به ‌دنبال دارند که نسبت به روش های قدیمی نحوه کارکرد با آنها بسیار ساده تر است.
درمدل های قدیمی معمولاً سیم های کابل را در محل مورد نظر با کمک عملیات جوش فیکس می ‌کردند و دیگر امکان تغییر و تحول در محل سینی ها به آسانی وجود نداشت. اما در حال حاضر با کمک انواع پایه ساپورت و استفاده از پیچ و مهره ها در هر شرایطی می توان محل سینی را متناسب با شرایط جابجا کرد.
در این بخش به بررسی برخی از مزایای استفاده از پایه ساپورت سینی کابل می ‌پردازیم:

سرعت نصب بالا

استفاده کردن از پایه های ساپورت کابل به دلیل وجود پیچ و مهره سرعت نصب را تا حد زیادی افزایش می دهد.

افزایش طول عمر تأسیسات

پایه های ساپورت سینی کابل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل داشتن مقاومت بالا می تواند تاسیسات مکانیکی و الکتریکی را تا سال‌ های طولانی به بهترین شکل ممکن نگهداری کند.

ایجاد ساختار زیباتر

استفاده از پایه ساپورت برای نصب سینی های کابل ساختاری زیباتر را به وجود می آورد. چرا که با استفاده از پیچ و مهره می توان در محل های مناسب آنها را نصب کرد.

کاهش عملیات جوشکاری

در عملیات نصب سینی های کابل استفاده از جوشکاری تا حد چشمگیری کاهش پیدا می کند و طراحی و تولید یک سازه انعطاف پذیر موجب می شود تا کل سازه در برابر زلزله و فشارهای وارده به دلیل استفاده از پیچ و مهره مقاوم گردد.

جلوگیری از خوردگی

معمولاً در عملیات جوشکاری بخش ‌هایی از گالوانیزاسیون از سینی های کابل حذف می‌ شود. اما در شیوه نصب با کمک پایه های ساپورت هیچ گونه آسیبی به سطح سینی های کابل وارد نمی گردد. به همین سبب روکش فلز روی آنها باقی مانده و در برابر خوردگی از این تجهیزات محافظت می نماید.

ایجاد سازه های مقاوم تر

استفاده کردن از این پایه ها موجب شده تا سازه های کاملاً مقاوم و پایدار طراحی شود که به شکل بهتری از کابل ها نگهداری می کند.

قابلیت تنظیم مجدد

استفاده از پایه های ساپورت به دلیل به کار بردن پیچ و مهره در هر زمان که نیاز باشد، می توان سینی های کابل و کل سازه را مطابق شرایط تنظیم نمود.

نکات مهم در هنگام خرید ساپورت سینی کابل

انواع مختلفی از ساپورت سینی کابل طراحی و تولید شده که با توجه به محیط و شرایط می ‌توان هر کدام از ساپورت ها را انتخاب نمود، تا بهترین نتیجه را از انتخاب های خود دریافت کنید.
ممکن است برخی از افراد در هنگام انتخاب سینی کابل و پایه های ساپورت دچار سردرگمی شده و نتوانند بین این تنوع بالا قطعات مناسب را انتخاب نمایند. در چنین شرایطی نیاز است تا از افراد متبحر در این حوزه کمک بگیرید.
در اینجا به چند نکته مهم در هنگام خرید پایه ساپورت سینی کابل اشاره می ‌کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات خرید بهتری انجام دهید.
ابتدا باید ارتفاع سینی کابل را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و بر حسب ارتفاع آن نوع پایه را انتخاب کرد.
بررسی ضخامت ورق سینی کابل مشخص کننده وزن نهایی نهایی سازه بوده و همچنین محاسبه وزن کابل ها نیز از عوامل موثر بر انتخاب پایه ‌های ساپورت است.
باید پایه های ساپورت را متناسب با متریال به کار برده شده در سینی های کابل انتخاب کرد. چرا که برای سینی های کابل آلومینیوم، فولاد، گالوانیزه گرم و سرد متناسب بودن نوع پایه ها کمک کرده تا نتیجه بهتری از کل سازه دریافت کنید.
طول سینی کابل بر حسب متر باید محاسبه شود، چرا که برای داشتن یک سازه مقاوم نیاز است که تعداد پایه های ساپورت در هر سازه بر اساس طول آن مشخص می گردد.

قیمت پایه ساپورت سینی کابل بر چه اساسی مشخص می شود؟

پایه ساپورت سینی کابل از ابزارهای لازم و ضروری بوده که در کلیه سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع استفاده از این پایه ها توانسته سرعت انجام نصب سینی های کابل را افزایش دهد.
خریداران با قیمت های متفاوتی در بازار های عرضه و فروش روبرو می شوند که در هنگام تهیه این محصول در حجم های عمده دچار سردرگمی می گردند.
شناخت مشخصات و ویژگی های پایه ساپورت سینی کابل از عوامل بسیار مهم بوده که بر قیمت آن تأثیر می گذارد:


جنس پایه های ساپورت
جنس پایه های ساپورت را معمولا از فولاد گالوانیزه، استیل و آلومینیوم انتخاب می کنند.
شکل طراحی پایه های ساپورت
پایه های ساپورت در مدل های مختلف طراحی می ‌شوند که برای ساخت هر کدام از این مدل ها هزینه های متفاوتی صرف می گردد.
پروفیل های به کار برده شده
پروفیل هایی که برای نصب پایه های ساپورت مورد استفاده قرار می گیرند، از لحاظ وزن و ابعاد متفاوت است. هر چقدر که وزن آنها بیشتر بوده در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می یابد؛ چرا که می تواند وزن بیشتری از سازه را تحمل کند.
نحوه سفارش و خرید
نحوه سفارش و خرید پایه های ساپورت از عوامل بسیار مهمی است که در قیمت تأثیر می گذارد. با انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه می توانید این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمایید.
برند تولید کننده
برند تولید کننده پایه ساپورت و عوامل بسیار مهم است؛ چرا که هر چقدر برند شهرت بیشتری داشته، در نتیجه کیفیت این محصول بالاتر می رود.
حجم سفارش
حجم سفارش و تعداد پایه های ساپورت که قرار است تهیه شود، هر چقدر که بیشتر باشد، در نتیجه امکان تهیه آن با قیمت ارزان ‌تر مهیا می گردد.

خرید پایه ساپورت سینی کابل از درب کارخانه

در این مجموعه به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با تولید کننده شرایط خرید پایه ساپورت سینی کابل از درب کارخانه مهیا می گردد. چرا که با صرف هزینه مقرون به صرفه امکان تهیه این محصول کاربردی به وجود آمده است.
در واقع این مجموعه به عنوان یک پل ارتباطی قوی بین مصرف کننده نهایی و تولید کنندگان عمل کرده و با ارائه محصولات با کیفیت بالا سعی در رفع نیاز همه مصرف کنندگان دارد. به همین سبب تنوع بالایی از پایه ساپورت سینی کابل از لحاظ شکل طراحی و همچنین جنس متریال را ارائه می دهد.
کارشناسان فروش در این مجموعه با ارائه توضیحات تکمیلی در حوزه پایه ساپورت سینی کابل و مدل ‌های مختلف آن و محیط های استفاده از این محصول، شرایط خرید آگاهانه را برای خریدار فراهم می آورند.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١