به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

قیمت سینی کابل در سریر صنعت

قیمت سینی کابل در سریر صنعت

قیمت سینی کابل در سریر صنعت
استفاده از انرژی برق در تمام دنیا و بخش های صنعتی، تجاری، اداری و صنعتی و خانگی جزء جدایی ناپذیر بوده و به عنوان یک امر لازم و ضروری در تمام بخش های زندگی بشر محسوب می شود.
در مکان های مختلف مانند ساختمان، سوله و کارخانه نیاز است که برای استفاده بهتر و کاربردی از انرژی برق، سیم و کابل های متعددی جا به جا شود. در صورت نامرتب بودن این سیم و کابل ها ممکن است خطرات مالی و جانی جبران ناپذیری وارد گردد.
به همین سبب متخصصین حرفه ای در این زمینه با طراحی و تولید انواع سینی کابل به عنوان یک سازه معتبر سعی کرده ‌اند، تأثیر زیادی در ایجاد ایمنی در محیط و ساده تر کردن کابل کشی به وجود بیاورند.
قیمت سینی کابل با توجه به موارد استفاده و کاربردهای آن تغییر پیدا می کند، چرا که در هر شرایطی لازم است از سینی های کابل با متریال های مختلف و ابعاد گوناگون استفاده نمود.

بهترین تولید کننده سینی کابل

سینی کابل یک وسیله کاربردی برای انتقال حجم زیادی از کابل های مختلف در ساختمان های بزرگ است که این وسیله با توجه به حجم کابل ها و محل استفاده از متریال های مختلف تولید می گردد.
تولید کنندگان سینی کابل با در نظر گرفتن نیاز بازار و بررسی ویژگی های مختلف سینی کابل سعی می ‌کنند تا این محصول را در ابعاد مناسب برای استفاده از کابل های فشار قوی به جهت انتقال سیگنال، ارتباطات و انرژی الکتریکی تولید کنند.
بهترین تولید کننده سینی کابل برای دریافت تأییدیه های مربوط به وزارتخانه های مرتبط سعی در تولید و ارائه محصولات با کیفیت بالا دارند و در تمامی بخش های طراحی از نرم افزارهای تخصصی استفاده کرده تا بهترین کیفیت را ارائه دهند.
به طور کلی بهترین تولید کننده سینی کابل از برخی مشخصات و ویژگی ها برخوردار است:

نوآوری در تولید

مراکز سعی می کنند تا با استفاده از طراحان حرفه ای در این زمینه محصولات مناسب و کاربردی برای فضاهای مختلف طراحی و تولید کنند.

تنوع محصولات

مراکز تولید کننده با ارائه تنوع بالای محصولات از لحاظ ضخامت، عرض، نوع متریال و موارد مختلف دیگر سعی در تأمین نیاز بازار به طور کامل دارند.

کمترین زمان تولید

در این مجموعه ها با به کارگیری کارگران زبده و متبحر و راه اندازی خطوط تولید پیشرفته در کمترین زمان ممکن سفارشات مشتری آماده می گردد.

رضایت مشتری

استفاده از متریال با کیفیت بالا و درجه یک و دستگاه های پیشرفته و نیروهای متخصص و حرفه ‌ای در تمامی زمینه ‌های تولید موجب شده تا سینی کابل با کیفیت ارائه شود.

مناسب ترین قیمت سینی کابل

با تهیه مواد اولیه به صورت عمده و مستقیم مناسب ترین قیمت سینی کابل را به بازار ارائه می دهند، تا تمامی مراکز صنعتی با خیال راحت این سینی ها را در اندازه های مناسب و مورد نیاز تهیه کنند.

بررسی انواع سینی کابل

از سینی کابل در کارخانجات و مراکز صنعتی برای آسان تر شدن مراحل کابل کشی استفاده می کنند و در هر مجموعه متناسب با نیاز و شرایط محیط از مدل های مختلف سینی کابل به کار می برند.
در کارخانجات تولید کننده انواع مختلفی از سینی کابل برای شرایط گوناگون طراحی و تولید شده، تا با انتخاب درست و اصولی بتوان یک سازه کاملا ایمن با سرعت بالا طراحی نمود، تا بتوان در طولانی مدت بدون مشکل از این سازه استفاده کرد.
در ادامه به بررسی برخی از عوامل مختلفی که موجب تنوع بالای سینی‌کابل می گردند می پردازیم:

ضخامت

برای تولید سینی های کابل از ورق های فلزی با جنس های مختلف و ضخامت بین ۸ دهم تا ۲ میلی متر استفاده می کنند. هرچقدر که ضخامت سینی کابل بیشتر باشد در نتیجه امکان تحمل بار و وزن بیشتری را دارد.

عرض سینی کابل

عرض سینی کابل با توجه به تعداد کابل ها و قدرت ولتاژ عبوری از کابل ها مشخص می گردد. در کارخانه، سینی های کابل را از عرض ۵ سانتی متر تا عرض ۱۱۰ سانتی متر تولید می کنند.

طول سینی کابل

سینی های کابل را در طول های دو تا سه متری تولید می کنند، تا بتوان در شرایط مختلف از این سینی ها بدون نیاز به کمترین برش استفاده نمود.

جنس سینی کابل

برای تولید سینی های کابل از انواع ورق های فولاد، استیل، آلومینیوم و فایبرگلاس استفاده می کنند.

نوع روکش سینی های کابل

برای اینکه سینی های کابل را بتوان در شرایط مختلف آب و هوایی و محیط های صنعتی با وجود بخارات شیمیایی و اسید استفاده کرد، لازم است که سطح این سینی ها را با مواد مختلف پوشش بدهند. مهم‌ترین نوع پوشش ها می‌توان به گالوانیزه فابریک، گالوانیزه گرم و سرد پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در دو مدل چرمی و ساده اشاره نمود.
با بررسی و شناخت انواع سینی های کابل به شکل بهتری می توان از سینی کابل مناسب با محیط و فضا استفاده نمود که ضمن ایجاد امنیت بتوان نظم بیشتری به سازه‌ های الکتریکی داد.

مزیت استفاده از سینی کابل

استفاده از سینی کابل در تأسیسات ساختمان های بزرگ صنعتی، تجاری و اداری موجب می شود تا دسترسی به سیم و کابل ها آسان تر گردد.
در سال های گذشته از انواع لوله در تاسیسات ساختمان ها استفاده می کردند که لوله ها ضمن گردش هوای نامناسب دسترسی به سیم و کابل ها را نیز مشکل می ساخت.
در سال های اخیر با تولید انواع مختلف سینی کابل از لحاظ شکل و فرم طراحی در تمامی سازه ها و شرایط سخت می ‌توان از نوع مناسب این محصول استفاده نمود.
ویژگی های خاص سینی کابل موجب شده در اغلب مراکز صنعتی، تجاری، اداری بزرگ که حجم زیادی از آنها را باید جابجا کنند، سینی های کابل مورد استفاده قرار بگیرند.
به طور کلی به کار بردن سینی های کابل به جای سایر متریال های دیگر در سیستم کابل کشی مزایایی به دنبال دارند که برخی از این مزایا عبارتند از:
گردش هوای مناسب بین کابل ها و جلوگیری از اشتعال کابل ها به دلیل ایجاد حرارت
تولید سینی های کابل در تنوع بالا از لحاظ شکل ظاهری، ابعاد، اندازه و نوع کاربری
برخورداری از لبه های کاملاً صاف و سطح صیقلی و یکنواخت برای جلوگیری از آسیب رساندن به سطح کابل ها
برخورداری از مقاومت بالا در شرایط سخت مانند هرگونه ضربه، فشار یا کشش
قابلیت استفاده در محیط های با حالات شیمیایی و اسیدی
آسان تر بودن فرایند کابل کشی به دلیل نصب در روی کار
ایجاد نظم بیشتر و همچنین ایمنی بالا در محیط استفاده

معیارهای انتخاب سینی کابل

سینی کابل جزء اجزای بسیار مهم و کاربردی در سیستم کابل کشی مراکز بزرگ است که در سال های اخیر با تولید این سینی ها امکان طراحی سازه های با کیفیت بالا به وجود می آید.
در هنگام انتخاب سینی کابل معیارهای زیادی قرار گرفته که رعایت این معیارها می تواند نقش مؤثری در ایجاد امنیت بیشتر و استفاده بهینه از سینی کابل ایفا کند.
در این بخش به بررسی برخی از معیارهای انتخاب سینی کابل می ‌پردازیم:

میزان حساسیت در برابر خوردگی

با توجه به فضای کاری و وجود گازهای شیمیایی، اسیدی و مواد خورنده در محیط لازم است که از متریال های مناسب به کار برد.

نوع و تعداد کابل ها

با توجه به نوع جریانی که کابل ها قرار است از خود عبور دهند و همچنین تعداد کابل ها باید سینی های کابل را از لحاظ ابعاد و ضخامت در نظر گرفت.

وزن کابل ها

وزن کابل ها جزء عوامل بسیار مهم بوده که با ضخامت سینی‌کابل ارتباط مستقیم پیدا می ‌کند و هر چه وزن کابل بیشتر در نتیجه سینی های کابل ضخیم ‌تر تهیه می گردد.

میزان گرمای تولید شده

میزان گرمایی که کابل ها تولید می کنند، ارتباط مستقیم به عرض سینی کابل و همچنین پانچ های لوبیای بر سطح آن دارد. هر چقدر میزان حرارت بیشتر باشد، لازم است از سینی هایی با عرض بیشتر و پانچ های لوبیایی بزرگتر برای گردش بیشتر هوا انتخاب شود.

بست پذیری سینی کابل

انتخاب سینی کابل که قابلیت بست پذیری بیشتر را داشته، کمک می ‌کند تا از اتصالات مختلف در شرایط ارتفاع یا در زاویه های گوناگون به شکل ایمن از سینی استفاده نمود.

میزان طول سینی کابل

سینی های کابل را در طول دو الی سه متر تولید می ‌کنند که انتخاب سینی کابل مناسب ارتباط مستقیم به طول کلی سازه تحت پشتیبانی پیدا می کند.

انقباض و انبساط حرارتی

معمولا سینی های کابل فلزی تحت انقباض و انبساط گرمایشی قرار می ‌گیرند که در هنگام تهیه باید این عوامل نیز تحت نظر قرار گرفته و برای بازدهی صحیح فاصله گذاری میان سینی ها با دقت رعایت گردد.

نصب سینی کابل در مکان های مختلف

برای نصب سینی کابل در هر فضا باید سینی مناسب همان فضا را انتخاب نمود. به عنوان مثال در محیط هایی با رطوبت بالا بهتر از سینی های کابل گالوانیزه گرم و در محیط‌ هایی با رطوبت معمولی از سینی کابل گالوانیزه سرد و همچنین در محل ها‌ی در معرض دید مانند فروشگاه ها و مجتمع های تجاری بهتر است از سینی های کابل رنگ شده با رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده نمایند.

عوامل موثر بر قیمت سینی کابل

تا این بخش دریافتیم که سینی کابل اهمیت زیادی در سازه های صنعتی پیدا می‌ کند، به همین جهت در ساخت و سازهای مختلف استفاده از انواع سینی کابل لازم و ضروری است.
عوامل زیادی وجود دارند که می‌ تواند بر قیمت سینی کابل تأثیر بگذارند، به همین سبب سینی های کابل را در بازارهای عرضه و فروش با قیمت های متفاوت مواجه می شوید.
در این بخش به بررسی برخی از عوامل مؤثر بر قیمت سینی کابل می پردازیم:

جنس سینی کابل

جنس متریال به کار برده شده در روند تولید سینی کابل، ارتباط مستقیم به قیمت نهایی آن پیدا می کند؛ چرا که قیمت فلزات دائماً در حال تغییر است.

ابعاد و اندازه سینی های کابل

هر چه اندازه سینی کابل بزرگتر باشد در نتیجه از متریال بیشتری در روند تولید به کار می برند.

ضخامت ورق های به کار برده

ضخامت ورق های سینی کابل هر چقدر که بیشتر باشد، در نتیجه کیفیت سینی و مقاومت آن نیز افزایش می یابد.

کارخانجات تولید کننده

کارخانجات تولید کننده و برندهای مطرح در زمینه تولیدات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می ‌کنند، در نتیجه کیفیت بهتری برای محصولات خود در نظر می گیرند.

نحوه عرضه سینی کابل

نحوه عرضه سینی کابل در مراکز فروش حضوری و غیر حضوری و مراکز مستقیم و بدون واسطه از قیمت ‌های متفاوتی برخوردار است و هرچقدر که حضور واسطه ها در معاملات کمتر باشد، در نتیجه قیمت مناسب تری برای محصول ارائه می گردد.

معتبرترین مرکز فروش سینی کابل با شرایط ویژه

فروش سینی کابل و شرایط ویژه در مراکز مختلف صورت می گیرد؛ چرا که سینی کابل جزء متریال های پرکاربرد در صنایع گوناگون است. اما یافتن مراکزی که با اطمینان خاطر بتوان این محصولات را به شکل استاندارد تهیه کرد، ضرورت پیدا می ‌کند.
مجموعه سریر صنعت یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات مختلف در حوزه سینی نردبان کابل و سایر متعلقات آن محسوب می شود؛ چرا که امکان ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را دارد.
از مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌ های این مرکز فروش سینی کابل با شرایط ویژه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
مشاوره به صورت کاملاً رایگان برای انتخاب مناسب ترین نوع سینی کابل با توجه به شرایط و محیط استفاده از سینی ها موجب می شود تا خریدار به شکل آگاهانه انتخاب نمایند.
ارایه تنوع بالای سینی کابل از لحاظ اندازه و نوع متریال موجب شده تا به هر نوع سینی کابل با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنید.
ارسال محصولات خریداری شده در کمترین روز کاری به اقصی نقاط کشور جزء ویژگی‌ های خاص این مرکز فروش سینی کابل است.
ارائه مناسب ترین قیمت ممکن در بازار به دلیل حذف کامل واسطه ها و ارائه محصول به صورت مستقیم در بازار فراهم می آید.
فراهم آوردن شرایط خرید آنلاین از مهمترین ویژگی های این مجموعه بوده که خریداران بدون نیاز به طی مسیرهای طولانی و صرف وقت می توانند به کیفیت بالای محصول دست پیدا کنند.
برای خرید هر گونه سینی کابل و متعلقات مربوط به آن با کیفیت بالا و به صورت استاندارد بدون صرف هزینه با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات کامل سفارشات خود را ثبت نمایید.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١