به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

قیمت لوله فولادی گالوانیزه | فروش لوله فولادی گالوانیزه در سریر صنعت

قیمت لوله فولادی گالوانیزه | فروش لوله فولادی گالوانیزه در سریر صنعت

قیمت لوله فولادی گالوانیزه | فروش لوله فولادی گالوانیزه در سریر صنعت
لوله گالوانیزه در واقع همان لوله های فولادی بوده که برای حفاظت از آنها در برابر خوردگی و مقاوم کردن سطح در برابر آسیب ‌های مختلف از پوشش فلز روی استفاده می کنند. قرار گرفتن پوشش مناسب بر روی بدنه لوله فولادی موجب می شود تا طول عمر لوله ها افزایش پیدا کرده و در برابر خوردگی و رسوبات معدنی مقاوم گردد.
لوله فولادی گالوانیزه جزء مهم ترین اجزا در خطوط آبرسانی بوده و لوله ها بر اساس جنس و نوع فلز به دو دسته لوله گالوانیزه آهنی و لوله گالوانیزه فولادی تقسیم ‌بندی می ‌شوند.
جنس لوله گالوانیزه فولادی از فولاد نرم تشکیل شده که در هنگام ساخت ورقه های فولاد را از داخل قالب های مخصوص عبور داده و آنها را توسط دستگاه های جوش سه و دو جوش می دهند.
معمولاً بین لوله های فولادی تفاوت زیادی وجود نداشته و فقط از لحاظ سبک بودن و براق بودن سطح بین لوله فولادی گالوانیزه و لوله آهنی گالوانیزه تفاوت وجود دارد.
معمولا لوله های فولادی گالوانیزه در طول های ۶ متری و با قطر بین ۱ تا ۸ اینچ تولید می گردد که بسته به شرایط و نوع نیاز می توان از قطره های بیشتر یا کمتر هم استفاده نمود.

بررسی انواع لوله فولادی

لوله فولادی را از فولاد تولید می کنند که بسیار نرم بوده و قابلیت تولید این لوله ها در قطرهای بزرگ مهیا می گردد. به همین جهت این لوله ها در مصارف مختلف صنعتی و به خصوص برای لوله کشی آب و فاضلاب و قرارگیری در زیر خاک مورد استفاده قرار می گیرند.
همچنین از لوله فولادی برای محافظت از کابل ها در شرایط مختلف نیز استفاده می نمایند که تمامی کابل ها را از داخل لوله عبور می دهند. چرا که بدین وسیله می توانند از هادی کابل های برق در برابر صدمات مختلف مانند ضربه یا اشیای نوک تیز و سنگین جلوگیری کنند.
روش های زیادی برای تولید لوله فولادی وجود دارد که هر کدام از این روش ها لوله هایی با ویژگی ‌های منحصر به فرد تولید می کنند. اما به طور کلی می توان انواع لوله فولادی را در دو دسته قرار داد:

لوله فولادی بدون درز یا مانیسمان

این لوله ها به روش سنبه کاری چرخشی از میلگردهای گداخته تولید می گردد و در تمامی بخش های لوله ای هیچ گونه درزی وجود ندارد، به همین دلیل استحکام و کیفیت آن ها بسیار بالا تر از لوله های درز دار است. در واقع این لوله ها از قطر خارجی کوچک و دقت بالا، کیفیت خوب و کارایی مناسب برخوردار بوده و در صنایع مختلف و خاص مانند صنعت هوا و فضا صنایع پتروشیمی، صنایع گاز و همچنین خودروسازی از این لوله استفاده می کنند. اساساً تولید لوله بدون درز به دو روش انجام می شود:

1. تولید لوله ازبیلت

شمش های فولادی را تا درجه حرارت مناسب گرما داده و در قالب های مربوطه یک نازل از این شمش ها عبور می کند. تکرار این حرکت تا زمانی صورت می گیرد که لوله با قطر دلخواه تولید گردد. این شمش ها لوله ها در کوره های مخصوص تحت عملیات حرارتی و تنش گیری قرار می گیرند تا کیفیت آنها افزوده گردد.

2. تولید لوله به صورت ریخته گری گریز از مرکز

در این روش پس از ذوب شدن شمش های فولاد، لوله در مجموعه گریز از مرکز ریخته شده و پس از شکل گیری از قالب مربوطه تخلیه می شود.

لوله های فولادی درزدار

این لوله ها در قطعات بزرگ و کوچک تولید شده و پس از برش ورق های فولادی با جوش دادن لبه ورق به یکدیگر لوله هایی با قطرهای مختلف تولید می گردد. در واقع این لوله ها را با فرم دهی ورق های فولادی و با کمک جوش CO2 تولید می کنند. بیشترین موارد استفاده و کاربرد لوله های درزدار در پایه اسکله و پل، ستون ساختمان، نرده، کشتی ‌سازی و مواردی از این قبیل است.
لوله فولادی

بررسی فرایند گالوانیزاسیون لوله فولادی

لوله های فولادی را برای اینکه بتوان در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد باید با یک لایه مقاوم از فلز روی سطح آنرا کاملاً پوشش داد، تا بتوان از لوله در محیط های مرطوب و محیط های در معرض مواد شیمیایی و بخارات اسیدی استفاده نمود.
هرچقدر که ضخامت لایه گالوانیزه بر روی لوله فولادی بیشتر باشد، در نتیجه مقاومت لوله افزایش پیدا می کند. در حال حاضر انواع مختلف لوله گالوانیزه به شکل های گوناگون تولید می گردد که لوله های دوطرفه گالوانیزه به نسبت لوله های یک طرفه از استقبال بیشتری برخوردار بوده و دوام بالاتری دارند.
معمولاً در انتهای تمامی لوله های گالوانیزه رزوه ایجاد می شود، تا جهت اتصال به یکدیگر از طریق برخی لوازم جانبی بدون نیاز به تراش و برش، اتصالات به آسانی صورت بگیرد.
لوله های فولادی از لحاظ نوع پوشش گالوانیزاسیون که بر روی آنها قرار می ‌گیرد در دو دسته بندی قرار می گیرند:

لوله فولادی گالوانیزه گرم

پس از طی شدن فرآیند تولید لوله در کارخانه مهمترین مرحله قرار گیری لوله ها در وان حاوی فلز روی است که این وان تحت حرارت قرار گرفته تا فلز روی بر اساس واکنش های شیمیایی به شکل بهتری بر سطح لوله قرار بگیرد. به دلیل ترکیب شیمیایی که بین اتم های روی و اتم های فولاد ایجاد می ‌گردد. این پوشش می تواند در برابر شرایط مختلف از لوله محافظت کند. ضخامت ورق گالوانیزه که در این روش بر سطح لوله قرار می گیرد حدود ۴۰ تا ۱۲۰ میکرون است.
رنگ ظاهر لوله های گالوانیزه به صورت مات و کدر و با رنگ طوسی بوده؛ اما سطح این لوله ها یکنواخت نیست. به دلیل داشتن کیفیت بالا از این لوله ها در فضاهای باز در شرایط مختلف استفاده می کنند.

لوله فولادی گالوانیزه سرد

لوله فولادی گالوانیزه سرد را با حل کردن نمک روی در داخل محلول آب تهیه می کنند که این لوله ها با قرار گیری در محلول آب یا پاشیدن محلول بر روی لوله تولید می گردد. گالوانیزاسیون سرد در دمای پایین صورت می ‌گیرد .یک روکش سطحی بر روی لوله ها قرار گرفته که مقاومت کمتری در برابر رطوبت و شرایط مختلف دارد. سطح لوله کاملاً براق و یکنواخت بوده و به دلیل نازک بودن پوشش در صورت ایجاد خراش عمیق، با سرعت بالاتری اکسیداسیون می شود. به همین سبب از این نوع لوله ها در فضاهای بسته استفاده می کنند.

موارد استفاده لوله فولادی گالوانیزه

لوله های فولادی گالوانیزه در دو صورت گرم و سرد تولید می ‌شود که هر کدام از این لوله ها در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند. وجود تنوع بالا در لوله های گالوانیزه از لحاظ ضخامت، قطر لوله موجب شده تا در تمامی سازه‌های فلزی بدون نگرانی بتوان مناسب ترین گزینه را انتخاب نمود.
موارد استفاده و کاربرد لوله های گالوانیزه به قدری زیاد است که در سال های اخیر نبود این لوله ها ممکن است که کارکرد بسیاری از صنایع را با اختلال زیاد روبرو کند.
در این بخش به بررسی برخی از مهمترین کاربردهای لوله فولادی گالوانیزه می پردازیم:

لوله فولادی گالوانیزه برق

از لوله های فولادی گالوانیزه برق به جهت جابجایی کابل ها در زیر زمین یا روی زمین استفاده می کنند. از آنجا که این لوله ها در قطرهای متفاوت تولید می شود به آسانی می توان در سازه های گوناگون و به خصوص در سازه های مخابراتی از این لوله ها به کار برد. البته استفاده از لوله های گالوانیزه گرم در شرایط محیطی باز توصیه می شود.

لوله فولادی گالوانیزه گلخانه ‌ای

برای برپایی سازه های گلخانه از لوله های فولادی استفاده می کنند، ضخامت لوله های انتخاب شده برای برپایی این سازه ارتباط مستقیم به ابعاد و بزرگی گلخانه پیدا می ‌کند و معمولاً از لوله های با ضخامت ۱ میلی متر تا سه میلی متر و همچنین لوله هایی با قطر ۲۲ برای این شرایط به کار می برند.

لوله فولادی گالوانیزه قالیشویی

در قالیشویی ها و پس از شستشوی فرش ها نیاز است که آنها را در فضاهایی به صورت صاف و یکدست آویزان کرده تا رطوبت آنها از بین برود. لوله های فولادی بهترین گزینه برای برپایی داربست های مناسب است.

لوله فولادی گالوانیزه سازه های موقت

از لوله های فولادی برای برپایی سازه های موقت مانند نمایشگاه ها استفاده می شود. چرا که این لوله ها مقاومت بالایی داشته و به خوبی قابلیت تحمل وزن سقف های موقت مانند پارچه های برزنتی وی سی را دارد.

لوله فولادی گالوانیزه حصار

از لوله های فولادی گالوانیزه بجای دیوارکشی به عنوان حفاظ و حصار استفاده می کنند. با قرار دادن لوله ها در بخش های مختلف و استفاده از فنس های فلزی می توان با سرعت بالا عملیات حصار کشی را انجام داد.

لوله فولادی گالوانیزه ساختمانی

از لوله های گالوانیزه برای انتقال و جابجایی آب و فاضلاب در ساختمان ها استفاده می کنند که متناسب با شرایط و محیط ساختمان و طبقات ساختمان از لوله های فولادی با قطرهای مناسب به کار می برند. همچنین از این لوله ها در بخش ‌های هواکش و تهویه ساختمان ها نیز استفاده می نمایند.

قیمت لوله فولادی گالوانیزه به چه عواملی ارتباط دارد؟

با توجه به کارکردهای گسترده لوله فولادی، قیمت های ارائه آنها در بازار اهمیت پیدا می کند. چرا که این لوله ها در صنایع مختلف به عنوان ماده اولیه و کاربردی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
در هنگام خرید لوله فولادی گالوانیزه یکی از مهمترین مواردی که مد نظر خریداران قرار می گیرد، پس از بررسی کیفیت قیمت این محصول است. چرا که در خرید در حجم های بالا قیمت می ‌تواند تأثیر زیادی در هزینه های نهایی بگذارد.
قیمت لوله فولادی گالوانیزه با توجه به عوامل بسیار زیادی مشخص می گردد، عوامل فنی و تمامی اتفاقاتی که در کارخانه در طی تولید لوله های فولادی به وجود آمده و همچنین برخی از عوامل دیگر که در حین توزیع لوله ها در بازار به وجود می ‌آید، ارتباط پیدا می کند.
در صورت شناخت تمامی عوامل موثر بر قیمت لوله فولادی گالوانیزه به شکل بهتری در بازار می ‌توان این لوله ‌ها را تهیه نمود. در این بخش به برخی از مهمترین عوامل می پردازیم:

نوع گالوانیزاسیون

تولید لوله های فولادی گالوانیزه به شیوه گالوانیزاسیون گرم و سرد از مهمترین عوامل بوده که بر کیفیت لوله و قیمت آن تأثیر دارد.

شیوه های تولید لوله

تولید لوله های فولادی گالوانیزه به صورت مانیسمان یا لوله های درزدار هرکدام شرایط تولید خاصی را دارند که قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.

ضخامت لوله ها

ضخامت ورق فولادی که در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته، مشخص کننده کیفیت و مقاومت لوله در شرایط مختلف است، به همین سبب بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد.

قطر لوله

قطر لوله های فولادی را بر اساس سانتیمتر یا بر اساس این که مشخص می کنند که هرچقدر خودرو لوله بیشتر باشد در نتیجه مواد اولیه بیشتری برای تولید آن مورد استفاده قرار گرفته است.

نحوه عرضه لوله ها

نحوه ارائه لوله ها به دست مصرف کننده، جزء عوامل بسیار مهم بوده که در قیمت گذاری تأثیر دارد. هر چقدر که در پروسه توزیع واسطه ها کمتر شوند در نتیجه قیمت مناسب ‌تری ارائه می گردد.
فروش لوله فولادی گالوانیزه

فروش لوله فولادی گالوانیزه از درب کارخانه

در هنگام تخلیه لوله گالوانیزه تمامی خریداران عمده به دنبال یافتن کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده و تمایل دارند تا با انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر به همه این موارد به صورت یکجا دست پیدا کنند.
در مجموعه سریر صنعت شرکت فروش لوله فولادی گالوانیزه از درب کارخانه فراهم آمده است. به همین سبب دسترسی به تنوع بالای لوله ها از لحاظ ضخامت، قطر و همچنین نوع گالوانیزاسیون به آسانی صورت می گیرد.
در هنگام خرید لوله فولادی گالوانیزه ضمن اطمینان پیدا کردن از کیفیت بالای این محصولات به قیمت مناسب هم دسترسی پیدا می کنید. چرا که هیچ گونه واسطه ای در این معاملات حضور ندارد و تمامی لوله ها را به شکل مستقیم از تولید کننده تهیه می کنید.
در صورتی که به لوله های فولادی گالوانیزه نیاز دارید و در هنگام انتخاب قطر، ضخامت و حتی ابعاد لوله ها دچار سردرگمی شده اید، بهتر است با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. چرا که این کارشناسان با داشتن دانش فنی بالا می توانند اطلاعات مناسبی را در این زمینه به شما ارائه دهند.
پس از دریافت اطلاعات کافی به صورت کاملاً آگاهانه اقدام به ثبت سفارشات خود کرده و در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نظر را در محل تحویل بگیرید.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١