به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

فروش نردبان کابل در تهران

فروش نردبان کابل در تهران

 فروش نردبان کابل در تهران
نردبان کابل یک سازه ساختمانی بسیار پرکاربرد است که به منظور هدایت کابل ها در ساختمان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از نردبان کابل می توان به صورت افقی و هم به صورت عمودی استفاده کرد. چرا که نردبان ها به دلیل داشتن وزن سبک، استحکام بالایی دارند.
در واقع استفاده از نردبان کابل موجب ایجاد نظم و یکنواختی در اتصال کابل ها و سیم های ساختمانی می گردد که مراکز تولید کننده این محصول را در ابعاد و اندازه های مختلف به بازار ارائه می دهند.
فروش نردبان کابل در متریال های مختلفی صورت می گیرد، تا از این ابزار مهم و کاربردی به آسانی در محیط های سرپوشیده و حتی محیط های روباز استفاده شود. به همین جهت این سازه جزء مهم ترین سیستم ها در کابل کشی ساختمان ها و کارخانجات صنعتی بزرگ محسوب می گردد.

موارد استفاده از نردبان کابل

در اغلب پروژه های صنعتی بزرگ سیم های بسیار زیاد دیده می شود که نیاز است تا این سیم و کابل ها سازماندهی شده و به صورت تجمیع مورد نگهداری قرار بگیرند. نردبان کابل به عنوان بهترین سیستم به جهت محافظت از کابل ها و نظم دهی برای آنها کاربرد دارد.
استفاده از نردبان کامل در پروژه‌ های بزرگ به دلیل قابل رویت بودن کابل ها، تأثیر زیادی در حفظ ایمنی محیط دارد. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل به آسانی امکان تعمیرات احتمالی و خارج کردن کابل های معیوب از مدار و جایگزین کابل جدید فراهم می گردد.
همچنین از نردبان کابل برای آپارتمان های بزرگ نیز می توان به جهت نظم دهی و ایجاد ظرافت در کابل کشی استفاده نمود. چرا که در صورت نیاز به ایجاد تغییرات در سیم کشی به آسانی می توان تغییرات لازم را ایجاد نمود.
وجود تنوع بالای نردبان کابل از لحاظ ابعاد و اندازه و نوع متریال سازه موجب شده تا در هر شرایطی بتوان از محصول مناسب استفاده کرد و مشتریان بر اساس نیاز خود می ‌توانند از نردبان های سنگین، متوسط و سبک استفاده کنند.
داشتن تهویه مناسب موجب می شوند، تا در هنگام عبور ولتاژهای بالا از خطرات برق گرفتگی و آتش سوزی تا حد زیادی جلوگیری گردد. در واقع از نردبان کابل برای انتقال و جابجایی انواع کابل های قدرت، کابل های امواج، کابل های ترموکوپل و هر نوع کابل دیگری استفاده نمود.
به طور کلی موارد استفاده و کاربرد نردبان کابل به شرح ذیل می باشد:
در تمامی پاساژها و مراکز خرید بزرگ و کوچک نردبان کابل را به کار می برند.
در مراکز بیمارستانی، صنایع دفاعی و نظامی و حتی فرودگاه ها از نردبان کابل استفاده می گردد.
به جهت ایجاد انشعابات گوناگون در فضاهای مختلف بهترین سازه نردبان کابل است.
در کارخانجات صنعتی و سوله های بزرگ برای پشتیبانی از انواع کابل ها و لوله های مختلف به دلیل داشتن مقاومت بالا استفاده می کنند.

بررسی ویژگی های نردبان کابل

نردبان کابل از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که موجب شده تا در تمامی سازه های بزرگ با خیال راحت از این محصول استفاده نمایند. چرا که در تنوع بالایی طراحی و تولید می گردد و برای هر فضایی می ‌توان از نوع مناسب آن انتخاب کرد.
نردبان کابل از چند بخش خاص تشکیل شده که قرار گرفتن هر بخش به شکل استاندارد در کنار یکدیگر موجب پدید آمدن یک سازه مستحکم می گردد.
در این بخش به بررسی برخی از مهمترین ویژگی های نردبان کابل می پردازیم:

اتصالات مقاوم

تمامی قطعات تشکیل دهنده نردبان کابل را از کیفیت بالا تولید می کنند، تا در حین استفاده و نصب در محل های مختلف در ایمن ترین حالت ممکن قرار بگیرند.

نصب آسان

تمامی قطعات مربوط به نردبان کابل از قابلیت نصب آسان برخوردار است، چرا که در روند تهیه و تولید این سازه تولید کنندگان توجه زیادی به خرج داده و سازه کاملاً استاندارد را ارائه داده اند.

طراحی منحصر به فرد

به دلیل طراحی خاص نردبان کابل امکان استفاده از فضای بیشتر به صورت عمودی و افقی با این سازه ها فراهم می گردند.

تولید ماهرانه

در روند تولید نردبان کابل، نه تنها از لحاظ جوشکاری و نصب درست ریل ها در محل خود سوراخ هایی بر روی بدنه ریل ها ایجاد شده که کاملا متناسب با نیاز انواع تأسیسات صنعتی است. همچنین به آسانی می توان در شرایط مختلف پله های نردبان را زیاد یا کم کرده و سازه کلی نردبان را در فضای مناسب نصب نمود.

تنوع متریال

انواع نردبان کابل را در جنس هایی مانند فولاد ضد زنگ، گالوانیزه سرد و گرم، نردبان کابل آلومینیوم و نردبان کابل فایبرگلاس تولید می کنند، تا در هر شرایطی بتوان از سازه مناسب با پوشش مقاوم در برابر رطوبت استفاده نمود.

اتصالات منطبق

در روند تولید نردبان کابل از اتصالات با کیفیت بالا برای هدایت و کابل کشی در شرایط مختلف استفاده می کنند که برای هر سازه نردبان اتصالات منطبق با آن سازه طراحی و تولید می گردد.

انعطاف پذیری برای عملکرد بهتر

ریل های نردبان کابل را می ‌توان با توجه به زاویه و موقعیت مناسب به طور کامل تنظیم نمود. در واقع انواع نردبان کابل به گونه ای طراحی شده که نیازهای سازه های ساختمانی مختلف را از نظر ایمنی، دوام و قابلیت اطمینان پاسخ بدهند.

مزیت های استفاده از نردبان کابل

ساخت هر نوع محصول و سازه ای با توجه به میزان کاربری و ویژگی ها و مشخصات آن صورت می گیرد. نردبان کابل نیز از این قاعده مستثنا نبوده و تولید آن تأثیرات مثبت زیادی در کاربری نردبان گذاشته است.
نردبان کابل یک سازه بسیار مهم و کاربردی است که برای گذر سیم ها و کابل های مختلف که برای ایجاد جریان الکتریسیته، حرارت و امواج مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
به طور کلی استفاده کردن از نردبان کابل در پروژه های صنعتی مزیت های زیادی به دنبال دارد که برخی از آنها عبارتند از:
• استفاده کردن از نردبان کابل صرفه اقتصادی زیادی به دنبال دارد.
• شرایط نصب آسان یکی از مهمترین مزیت های این سازه است؛ چرا که بطور قابل توجهی زمان نصب و هزینه ‌های مواد را کاهش می ‌دهد و با استفاده از ریل های سوراخ دار امکان ایجاد یک سیستم یکپارچه با استفاده از پیچ و مهره های مناسب فراهم می آید.
استفاده کردن از نردبان کابل تأثیر زیادی در جلوگیری از صدمه وارده به کابل های برق دارد.
به کار بردن این سازه موجب شده تا به آسانی به کابل ها دسترسی داشته و هرگونه تغییر در آنها به سهولت انجام بگیرد.
مقاومت بالای نردبان کابل موجب می شود تا با خیال راحت برای تحمل وزن کابل ها از این سازه استفاده نمود.
وجود لبه های نورد شده موجب شده تا ایمنی نردبان کابل در هنگام نصب و استفاده تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

مشخصه های مهم نردبان کابل

در کارخانجات تولید کننده نردبان کابل این محصول را به شکل کاملاً استاندارد از لحاظ نحوه برش قطعات، جوشکاری و بازرسی قطعات طراحی و تولید می کنند. چرا که در تمامی مراحل از دستگاه های برش سی ان سی، دستگاه های جوش co2برای اتصالات محکم و قوی به کار می برند.
تمامی روند تولید نردبان کابل تحت بازرسی قرار می گیرند و مهمترین مرحله بازرسی در تولید نردبان کابل را می ‌توان به مرحله پایانی آن اشاره نمود. در صورت وجود هر گونه مشکل در نردبان کابل آن را از پروسه توزیع حذف کرده و به چرخه تولید بر می گردانند.
در صورتی که در هنگام فروش نردبان کابل مراکز ارائه دهنده به خوبی با مشخصات و ویژگی های این محصول آشنا باشند، می توانند اطلاعات لازم و کاربردی را به خریدار ارائه دهند تا متناسب با شرایط و نیاز خود بهترین نوع را انتخاب کنند.
برخی از مشخصه های فیزیکی نردبان کابل که باید بیشتر مد نظر قرار بگیرند تا برای هر پروژه از بهترین نوع محصول تهیه گردد عبارتند از:

جنس به کار رفته شده در نردبان کابل

در روند تولید نردبان کابل از فلز فولاد گالوانیزه گرم و سرد از فولاد با رنگ کوره ای، نردبان کابل استیل و نردبان کابل آلومینیوم استفاده می کنند.

عرض نردبان کابل

پهنا و عرض نردبان کابل مشخص کننده حجم و تعداد کابل هایی است که بر روی آن قرار می گیرند و معمولاً از عرض ۵ سانتیمتر طراحی و تولید شده تا عرض ۱۰۰ و ۱۱۰ سانتیمتر ارائه می گردد.

طول نردبان کابل

نردبان کابل طول های متفاوت از ۲ متر و ۳ متر تولید می کنند تا برای هر فضا بتوان بدون نیاز به برش از ابعاد مناسب استفاده نمود.

ضخامت نردبان کار

معمولاً ضخامت نردبان کابل را متناسب با طول و ابعاد آن تولید می کنند، به همین جهت در روند تولید نردبان کابل از ورق های فلز با ضخامت ۷ میکرون تا ۳ میلی متر استفاده می نمایند.

تعداد پله های نردبان کابل

تعداد پله های موجود در نردبان کابل با توجه به طول نردبان ها مشخص می ‌گردد. معمولاً فاصله استاندارد میانه پله های نردبان حدود ۲۵ سانتی متر است و به عنوان نمونه نردبان هایی با طول ۲ متر، ۷ پله و در نردبان های سه متری ۱۰ پله به کار می رود.
گاهی اوقات بنابر نظر و سفارش مشتری می توان پله های نردبان را بر اساس فاکتورهای مختلف دیگر تولید نمود.

نوع پوشش نردبان کابل

بسته به محیطی که قرار است نردبان کابل در آن مورد استفاده قرار بگیرد، نردبان کابل نیاز به رنگ آمیزی های با کیفیت بالای کوره ای پیدا می ‌کند. به همین جهت این قطعات را به وسیله روکش الکترواستاتیک کوره ای پوشش می دهند، تا در حین استفاده در محیط های پر رطوبت هیچ گونه آسیبی به این قطعات وارد نگردد.

عوامل موثر بر قیمت نردبان کابل چگونه مشخص می گردد؟

نردبان کابل یک سازه کاربردی در پروژه های مختلف است که در تنوع بالا طراحی و تولید می ‌شود. عوامل زیادی می توانند بر قیمت نردبان کابل در بازار تأثیر بگذارند که با شناخته هرکدام از ویژگی‌ها و مشخصات تصمیمات بهتری اتخاذ می گردد.
معمولاً قیمت نردبان کابل جزء موارد بسیار مهم بوده که در هنگام راه اندازی پروژه های صنعتی مورد توجه قرار می گیرد. چرا که برای هر پروژه نیاز است تا تعداد زیادی از نردبان کابل و اتصالات آن تهیه شود
برخی از عوامل موثر بر قیمت نردبان کابل عبارتند از:

قیمت مواد اولیه

مواد مختلفی برای طراحی و تولید نردبان کابل وجود دارند که تغییر در قیمت هر کدام از آنها مهم است.

نحوه طراحی و تولید

شیوه طراحی و تولید نردبان کامل و ابزارها و دستگاه هایی که برای تولید مورد استفاده قرار می گیرند، تأثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی کار دارند.

هزینه های کارخانه

هزینه هایی که در روند تولید این متریال ها به کارخانه وارد می گردد، یکی از موارد بسیار مهم است.
ابعاد و اندازه نردبان کابل
ابعاد و اندازه نردبان کابل از لحاظ طول و عرض نشان دهنده حجم استفاده از متریال مختلف بوده، به همین جهت جزء عوامل بسیار مهم قرار می‌ گیرد.

مرکز فروش نردبان کابل با کیفیت بالا در تهران

تهران یکی از شهرهای بزرگی است که از اقصی نقاط کشور برای تهیه محصولات مختلف به آن مراجعه می کنند. به جهت تهیه انواع نردبان کابل نیز باید مراکز معتبر مد نظر قرار بگیرند تا محصولی استاندارد و ارزان تهیه شود.
به دلیل وجود فاصله بین پله های نردبان، بیشترین میزان هوا در بین سیم و کابل ها در گردش است. به همین جهت هیچ نوع حرارتی بین آنها به وجود نمی آید. همچنین استفاده از نردبان کابل موجب شده تا از ایجاد آتش ‌سوزی های ناگهانی نیز تا حد زیادی جلوگیری گردد.
کیفیت بالا، ویژگی های منحصر به فرد و مشخصات حرفه ‌ای این محصول موجب شده تا هر چه بیشتر در بازارهای عرضه و فروش به آن توجه شود.
این مجموعه با فروش نردبان کابل با کیفیت بالا در تهران جزء معتبرترین مراکزی است که در این حوزه قابلیت انتخاب دارد. چرا که تمامی محصولات متنوع خود را از برترین تولید کنندگاناین حوزه تهیه می نمایید.
اگر تمایل دارید در هنگام خرید نردبان کابل تجربه یک خرید لذت بخش، آرام و بی دغدغه را به دست آورید. با کارشناسان فروش نردبان کابل در این مجموعه ارتباط برقرار کرده، تا پس از بررسی های دقیق به صورت حضوری یا آنلاین شرایط خرید مناسب را فراهم آورند.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١