به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

فروش ترمومتر تماسی در سریر صنعت

فروش ترمومتر تماسی در سریر صنعت

فروش ترمومتر تماسی در سریر صنعت
اندازه‌گیری دما در بیشتر مکان‌ها مثل انبارها، آزمایشگاه‌ها و مکان‌های نگهداری مواد غذایی، یکی از مهمترین عملیاتی است که بهتر است به وسیله ابزارهای دقیق و منظم انجام بگیرد. ترمومتر تماسی یا همان حرارت سنج تماسی یکی از  مناسب‌ترین محصولات و ابزارهای اندازه‌گیری برای دما و حرارت است  که به دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن آن، طرفدارهای بسیار زیادی دارد و افراد زیادی در جهت نیاز خود اقدام به خرید این محصول می‌کنند. در این محتوا قصد داریم در مورد کاربرد و فروش ترمومتر تماسی توسط مجموعه بزرگ سریر صنعت صحبت کنیم و بهترین و نزدیک‌ترین مسیرها برای دستیابی به این محصول و خرید آن را به شما معرفی کنیم.

ترمومتر تماسی و ویژگی‌های آن

همانطور که گفتیم، ترمومتر تماسی یکی از بهترین ابزارها در جهت اندازه گیری دقیق دما و حرارت است که میزان گرمی و سردی دما را به طور دقیق تخمین می‌زند. به دلیل اینکه این دستگاه، قابلیت حمل بهتر و راحت‌تری دارد، بیشتر در مکان‌هایی مثل آزمایشگاه و جایی که به تست و نمونه‌برداری مشغول هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که به میزان و نوع نیاز می‌توان از این ترمومتر با سنسور مختلف، که در آنها قرار داد استفاده کرد. هر سنسوری که در این دستگاه قرار می‌گیرد، توانایی اندازه‌گیری و تخمین زدن دما در زمان‌های خاص را دارد.
از دیگر ویژگی‌های ترمومتر تماسی این است که هر کدام از این دستگاه‌ها که چند تا ورودی داشته باشد می‌تواند به طور همزمان، به چندین سنسور وصل شود و دمای چندین محیط، مکان و یا جسم را به راحتی اندازه گیری کند. خوب است بدانید که بعضی از نمونه‌های این دستگاه، قابلیت اندازه‌گیری دما به صورت غیر تماسی را نیز دارد.
محدوده اندازه گیری دما توسط ترمومتر تماسی، بر اساس ترموکوپل مختلف، بین -250 تا 1767 درجه سانتی گراد است. بر روی این محصول، یک دکمه HOLD تعبیه شده است تا به وسیله آن بتوانید دستگاه را به طور ثابت نگه دارید تا مقادیر اندازه‌گیری بر روی آن نمایش داده شود. همچنین دارای قابلیت خاموشی به صورت خودکار است تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و باعث افزایش طول عمر باتری آن شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های این حرارت سنج، نمایش دادن کمترین، بیشترین و میانگین دمای اندازه گیری شده است تا بتواند به خوبی آن را کنترل کند.
فروش ترمومتر

انواع ترمومتر

ترمومتر تماسی دارای انواع مختلفی است که هر کدام برای مکان‌های مختلف و خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله آنها می‌توان به ترمومتر تماسی جیوه‌ای و ترمومتر تماسی ترموکوپل دار اشاره کرد.

ترمومتر تماسی جیوه‌ای

یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین حرارت سنج‌ها، ترمومتر تماسی جیوه ای است که بازه دقت اندازه‌گیری آن مثبت و منفی یک دهم درجه سانتی‌گراد است و بیشتر مورد استفاده‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

ترمومتر تماسی ترموکوپل دار

ترمو متر تماسی ترموکوپل دار یک انواع حرارت سنج‌هایی است که به وسیله دو رشته سیم رسانای بسیار ظریف و نازک مثل مس و آهن تشکیل می‌شود و در صنعت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که ترمومتر تماسی ترموکوپل دار دارای تیپ های مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به ترمو متر تیپ N, K, E, T, S اشاره کرد که احتمال خطا در هرکدام از آنها بسیار کم است.
در ترمومتر تماسی ترموکوپل دار، از خاصیت انبساط و انقباض اجسام جامد استفاده می‌شود و گستره این نوع حرارت سنج‌ها، بستگی به مواد اولیه‌ای دارد که در تولید ترموکوپل مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزایای مهم ترمومتر ترموکوپلی این است که بخاطر جرم کوچک، با سرعت بالایی با سیستمی که قرار است دمای آن اندازه‌گیری شود، به حال تعادل گرمایی در می‌آید. لذا تغییرات دما به آسانی بر آن اثر می‌کند.
با توجه به اینکه ترمومترها دارای تنوع محصولی بسیار بالایی هستند، لازم است بدانید در هر کجا که به اندازه‌گیری دقیق و بدون نقص نیاز باشد، از انواع مدل‌های مختلف ترمومترهای تماسی استفاده می‌شود.

کاربردهای مختلف ترمو متر تماسی

با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، و تولید بیشتر ابزار دقیق و خاص، بسیاری از مشکلات کاربردهای این ابزار و دستگاه‌ها حل شد و سرعت عمل آنها در امور مربوطه، رشد چند برابری داشته است. همچنین اینکه با پیشرفت علم، و تولید و فروش ترمومتر تماسی توسط کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدکننده این محصول، اندازه‌گیری دقیق و بدون خطای دما، در مکان‌ها و صنعت‌های مختلف، به راحتی انجام می‌گیرد.
در اینجا به بعضی از موارد کاربرد ترمومتر تماسی اشاره می‌‌کنیم:
بررسی دقیق و منظم سیستم‌های اتوماتیک به صورت دوره‌ای
قابل استفاده در آزمایشگاه‌های مختلف و انبارهای متفاوت
قابل استفاده در مطبخ‌ها و فرایند آماده سازی غذا
قابل استفاده در سیستم‌های تهویه و مطبوع کننده هوا
قابلیت بالا در تشخیص خطاهای الکتریکی
تشخیص دهنده نقاط اتلاف انرژی و عایق‌بندی بسیار ضعیف
نظارت دقیق بر روی موتورهای مختلف و بارگذاری دقیق آنها
قیمت ترمومتر تماسی

قیمت ترمومتر تماسی

قیمت ترمومتر تماسی بستگی میزان کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن دارد و همچنین برند تولید کننده نیز می‌تواند بر روی قیمت این محصول تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. یکی از بزرگترین و خوشنام‌ترین تولید کننده ترمومتر تماسی، مجموعه سریر صنعت است که سابقه درخشانی در تولید انواع ابزار دقیق، علی الخصوص تولید انواع حرارت سنج دارد.
این شرکت، بهترین محصولات را با کیفیت فوق‌العاده و میزان خطای بسیار پایین به بازار عرضه می‌دارد که می‌توانید برای خرید به آن، اعتماد کنید.
لازم است بدانید که مجموعه سریر صنعت در جهت رفاه حال مشتریان و دسترسی بهتر و سریعتر به محصولات این تولیدی اقدام به طراحی وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی کرده که برای خرید، کافی است در هر کجا که باشید، با سرچ نام این فروشگاه و ورود به سایت آن محصول مورد نظر خود را ببینید و قیمت آن را نیز بررسی کنید، سپس اقدام به خرید کنید تا در اسرع وقت و کمتر از چند روز کاری، محصول انتخابی به آدرس شما ارسال شود.
همچنین می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد خرید خود با این مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی کنند.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١