به دنبال چه هستید؟

برچسب های محبوب

سازنده نردبان کابل در ایران

سازنده نردبان کابل در ایران

قبل از طراحی و تولید نردبان کابل در سال های گذشته برای کابل کشی در تمامی کارگاه ها و کارخانجات از کابل کشی های باز یا کاندوئیت استفاده می‌ کردند که خطرات زیادی را به دنبال داشته و نحوه کابل کشی بسیار سخت بود.
در سال‌ های اخیر پس از ساخت و تولید انواع نردبان کابل و سیم های کابل برق به عنوان جایگزین های کاملا استاندارد و ایمن در سیستم‌ های کابل کشی صنعتی کاربرد دارند.
نردبان کابل برق در واقع جزء قوی ترین محصولاتی است که جهت محافظت و مراقبت از سیم و کابل های مورد استفاده در سیستم های صنعتی کاربرد داشته و در جنس های مختلف تولید می کند.
معمولا نردبان کابل را از جنس های سبک تولید کرده که بتوانند به راحتی بر روی سقف نصب شده و در مسیرهای طولانی از کابل ها محافظت نماید.

بررسی ویژگیهای بهترین سازنده نردبان کابل در ایران

در حال حاضر به دلیل اهمیت زیادی که نردبان کابل در سیستم های کابل کشی صنعتی و بزرگ دارد، تعداد زیادی از کارخانجات در این حوزه فعالیت می کنند.
تولید نردبان کابل به صورت استاندارد علاوه بر کاربری مثبت مانند مرتب کردن انواع سیم و کابل ها، ایمنی بیشتر و سرعت بالاتری را نیز به وجود می آورد.
اغلب مراکز سازنده نردبان کابل در ایران که در این حوزه فعالیت می ‌کنند، سعی کرده اند تا محصولات با کیفیت بالاتری را طراحی و تولید نمایند.
از مهمترین ویژگی‌ های بهترین سازنده نردبان کابل می ‌توان به برخی از موارد ذیل اشاره نمود:
• استفاده از دستگاه های پیشرفته در زمینه برش قطعات مختلف نردبان کابل
• به کارگیری دستگاه های سی ان سی حرفه ای برای ایجاد سوراخ های مورد نیاز در ریل های نردبان کابل بدون هیچ پلیسه ای
• استفاده از ورق های فولادی ضخیم و با مقاومت بالا جهت برش انواع ریل و نردبان های کابل
• به کار گیری بهترین روش های گالوانیزاسیون برای ورق‌ های فولادی جهت بالاتر بردن کیفیت آنها و امکان استفاده در شرایط سخت
• قابلیت تولید نردبان کابل در هر ابعادی مطابق نظر و سفارش مشتری
• اتصال قطعات مختلف نردبان با کمک دستگاه جوش co۲ و امکان جوشکاری ورق ها با هر ضخامتی

مهمترین ویژگی که در بهترین کارخانجات سازنده نردبان کابل مورد توجه قرار می گیرد، کنترل و بازرسی چند مرحله ‌ای ساخت این نردبان ها است.
اولین مرحله که تهیه مواد اولیه که تمامی مواد اولیه از لحاظ کیفیت و صاف بودن سطح ورق ها و مقاومت آن در برابر رطوبت مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.
تمامی مراحل برش و آماده سازی قطعات مختلف ساخت نردبان از لحاظ ابعاد و اندازه و دقیق بودن آنها زیر نظر بازرسی انجام می شود.
آخرین مرحله پس از تولید نهایی قطعات مختلف نردبان کابل اقدام به بازرسی تمامی قسمت های آن و به خصوص نقاط جوش این محصولات می کنند که در صورت وجود کوچکترین نقص فنی، قطعات نردبان به پروسه تولید برمی گردد.

موارد استفاده و کاربرد نردبان کابل

وجود نردبان کابل جب شده تا اغلب پروژه های صنعتی در محیط ایمن تری کابل کشی های خود را انجام دهند و افزایش سرعت کابلکشی ها نیز جزء مزیت های این نردبان ها محسوب می‌شود
در صورت انتخاب استاندارد نردبان کابل از لحاظ ارز طول ارتفاع با خیال راحت می‌توان از این محصول در پروژه‌های صنعتی مهم استفاده کرد
از این نردبان کابل ها جهت انتقال و جابجایی انواع کابلهای قدرت کابلهای امواج کابل های ترموکوپل با هر نوع خطر و ولتاژی استفاده می کنند
بیشترین موارد استفاده و کاربرد نردبان کابل به شرح ذیل است
برای پشتیبانی از انواع کابل ها و لوله ها به دلیل مقاومت بالا
در تمامی کابل کشی های سنگین کارخانجات صنعتی و ساختمانهای تجاری و اداری
جهت ایجاد انشعابات گوناگون غذا های مختلف
برای جلوگیری از تجمع گرد و غبار در همه فضاها
در تاسیسات کلیه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
در بخش تاسیسات شرکت های عمرانی و تجهیزات کارگاه ها
در مراکز بیمارستانی صنایع نظامی دفاعی و فرودگاهها

اتصالات و متعلقات نردبان کابل

وظیفه مهم نردبان کابل نگهداری از سیم و کابل های سیستم های برق بوده؛ اما برای قرار گیری این نردبان ها در محل مورد نظر باید از برخی لوازم جانبی استفاده شود
همچنین ممکن است که در برخی از مسیرهای کابل‌ کشی لازم به تغییر جهت، اضافه یا کم کردن تعداد کابل ها یا تغییر از سطح به سطح دیگر صورت بگیرد، در چنین شرایطی نیز استفاده از اتصالات مختلف می‌ تواند روند کار را آسان تر انجام دهد.
به طور معمول در روند تولید اتصالات و متعلقات نردبان کابل از ورق های با ضخامت بیشتر استفاده می کنند تا بتواند بار وارده از طریق نردبان و کابل ها را تحمل نماید.
در این بخش به طور مختصر به معرفی برخی از مهمترین و متعلقات و اتصالات نردبان کابل می ‌پردازیم:
• زانویی ۴۵ درجه و ۹۰ درجه افقی جهت انحراف از مسیر
• تبدیل ها برای اتصال نردبان های کابل با سطح مقطع های متفاوت
• زانویی عمودی تنظیم شونده برای اتصال دو نردبان در موقعیت های پیچیده
• زانویی ۹۰ درجه عمودی خارجی برای مصارف خاص و انحراف مسیر کابل کشی در برابر موانع
• سه راهی و چهار راهی جهت تبدیل مسیرهای کابل کشی جهت افزایش یا کاهش کابل ها

انواع نردبان کابل از لحاظ متریال

در صنایع مختلف از نردبان کابل استفاده می کنند و در سال ‌های اخیر نحوه کابل کشی با کمک این نردبان ها با سرعت بیشتر و به شکل آسان تر انجام می پذیرد.
در کارخانجات تولید کننده نردبان کابل از متریال های گوناگونی جهت تولید این محصول پر کاربرد استفاده می ‌نمایند، تا مطابق همه شرایط آب و هوایی و حجم کاری بتوان از نوع مناسب استفاده کرد.
در اینجا به بررسی انواع نردبان کابل از لحاظ جنس آن می پردازیم:

نردبان کابل فولادی

نردبان کابل فولادی را از ورق های فولادی مشکی یا ورق های فولادی با روکش گالوانیزه فابریک تولید می‌ کنند که این نوع ورق ها در برابر هوای سرد کاملا مقاوم بوده و در محیط مرطوب دچار زنگ زدگی نمی شود. البته نردبان کابل فولادی سیاه را پس از تولید نهایی در حوضچه های گالوانیزه قرار داده تا پوشش مقاوم فلز روی بر سطح آن قرار بگیرد.

نردبان کابل فایبرگلاس

در سال‌ های اخیر از فایبرگلاس و مواد pvc با توجه به ترکیبات خاص امکان تهیه و تولید نردبان کابل نیز فراهم آمده که این نوع نردبان ها در برابر کاهش دما، تغییر شکل نمی‌ دهد و در محیط هایی با آب و هوای سرد به کار می رود.

نردبان کابل استیل

نردبان کابل استیل جزء با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار که در برابر رطوبت و خش مقاومت بالایی داشته و در محیط‌ های مرطوب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما به دلیل بالا بودن قیمت و هزینه، صرفه اقتصادی ندارد.

نردبان کابل آلومینیوم

فلز آلومینیوم جزء فلزات مستحکم است که از آلومینیوم های آنادایز شده جهت تولید نردبان کابل استفاده می‌ کنند که مقاومت آن بالاتر رفته و شباهت زیادی به نردبان های فولادی ضد زنگ پیدا می نماید.

بررسی انواع نردبان کابل از لحاظ عملکرد

انواع نردبان کابل در حال حاضر تولید شده‌ اند که به راحتی می‌ توان در محیط های پرخطر مانند نیروگاه ‌ها، صنایع نفت و گاز از آنها استفاده کرد.
نردبان های کابل به گونه ای تولید می‌ شوند که در سایزهای مختلف با کابل های کلفت و نازک کاملاً سازگار بوده و بدون هیچ گونه آسیب می تواند از کابل ها محافظت کند و با داشتن شکل ظاهری زیبا و امکان تهویه مطلوب برای طولانی مدت قابل استفاده هستند.
از لحاظ نحوه عملکرد نردبان کابل به سه گروه تقسیم بندی شده که در این بخش به بررسی نحوه عملکرد این نردبان ها می پردازیم:

نردبان کابل ‏HPL

این نردبان را با هدف صرفه ‌جویی در وزن کلی پروژه ها تولید می کنند که بیشتر برای سکوهای استخراج نفت از دریا به کار می رود.
ترکیبات منحصر به فرد این نوع نردبان موجب شده تا وزن کم و استحکام بالایی داشته باشند تا با افزایش ظرفیت بار بر روی نردبان مقاومت آن دچار مشکل نشده و به راحتی می‌ تواند کل مجموعه را متعادل نگه دارد.
برای اینکه افزایش و دوام کابل ها بر روی این نردبان ها بیشتر گردد از کاور سینی کابل به عنوان پوشش استفاده کرده که این پوشش ها کابل‌ ها را در برابر بادهای پرسرعت و عوامل مختلف محیطی مختلف محافظت می‌ کند.

نردبان کابل SDL

از این نردبان کابل بیشتر برای کاربردهای استاندارد و بدور از تنش استفاده می شود و مناسب برای مناطقی که دارای وضعیت آب و هوای متعادل هستند کاربرد دارد؛ اما نمی توان در محیط های نزدیک دریا از این نردبان استفاده کرد. با توجه به نوع محیط و شرایط کاری از پوشش سینی نردبان کابل جهت دوام بیشتر کابل ها و محافظت از کابل در برابر عوامل محیطی استفاده نمود.

نردبان کابل HDL

این نردبان برای شرایط محیطی سخت کاربرد داشته و بیشتر از آن در وضعیت محیطی نامتعارف که ظرفیت بار کابل ها بالا بوده و لازم است تا از نردبان در محیط های طولانی استفاده کنند به کار می رود.
استفاده از این نردبان در چنین شرایطی کاهش هزینه‌ های کارگاه ها را به دنبال داشته؛‌ زیرا در کاربردهای سنگین صنعتی به عنوان یک گزینه ایده‌آل محسوب می گردد که می‌ تواند در مناطقی که بادهای شدید برف و یخبندان و بروز بارهای اضافی به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند.

آشنایی با نحوه خرید نردبان کابل در بازار

نردبان کابل برق از ابزارهای لازم و ضروری در سیم‌ کشی های صنعتی که لازم است تا قبل از خرید با برخی از خصوصیات و ویژگی های آن آشنا شوید.
معمولاً خرید نردبان کابل در زمانی موفقیت آمیز عمل می کند که به طور کامل بتوانید متناسب با محیط و شرایط کاری بهترین جنس و متریال را تهیه نمایید.
نردبان کابل از پله ‌هایی تشکیل شده که فاصله میان پله ها با توجه به ضخامت کابل ها مشخص می ‌گردد و در صورت انتخاب درست و اصولی نردبان کابل می تواند به صورت ایمن از کابل ها در حالت افقی کاملا محافظت نماید.
در واقع فاصله استاندارد پله های نردبان حدود ۲۲ سانتیمتر که این فاصله برای برخی از سایزهای کابل باید کمتر یا بیشتر گردد. معمولا برای کابل های با ضخامت بالاتر از فاصله های ۳۰ تا ۴۵ سانتی متر استفاده کرده و برای کابل های کوچکتر برای جلوگیری از افتادن آنها از فاصله ‌ای کمتر استفاده می کنند.
بررسی محیطی که قرار است نردبان کابل در آن نصب شود نیز جزء عوامل مهم بوده؛ زیرا نردبان های کابل در جنس های مختلف تولید شده که انتخاب نوع متناسب با شرایط آب و هوایی از پوسیدگی آن جلوگیری می نماید.
در محیط هایی که تهویه مطلوبی وجود ندارد، باید از نردبان های بدون درپوش استفاده کرده تا با رد و بدل شدن هوا احتمال آتش سوزی در محیط کاهش پیدا کند.
همچنین عرض نردبان ها نیز با توجه به حجم کابل ها تغییر پیدا کرده که باید به این مسئله نیز در هنگام خرید توجه ویژه شود.
با توجه به تمامی نکاتی که در این جا ذکر شد، با انتخاب یک مرکز عرضه و فروش معتبر که تمامی اطلاعات لازم در این مورد را به خریدار توضیح دهد کمک زیادی به خریداران می کند.

معتبرترین مرکز فروش نردبان کابل

نردبان کابل یک ابزار لازم و ضروری برای کلیه سیستم های صنعتی در کارخانجات مختلف که لازم است تا با کیفیت بالا تهیه شود.
فروش نردبان کابل به دلیل اهمیت بالای این محصول توسط مراکز مختلفی انجام می پذیرد که امکان دسترسی و خرید را برای همه افراد آسان تر کرده‌ اند.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز فروش نردبان کابل است که سعی کرده تا با حذف کامل واسطه ها بهترین محصولات ممکن را در دسترس خریداران عمده قرار دهد.
فروش نردبان کابل در این مجموعه مزایای بسیار زیادی مانند کاهش هزینه نهایی خریداران و دسترسی به تنوع بالای این محصولات از لحاظ ضخامت و ابعاد و اندازه و نوع متریال را فراهم می آورد.
اگر قیمت نردبان کابل برای شما مهم است، باید با کارشناسان فروش این مجموعه به شکل مستقیم ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات کامل از قیمت های مقرون به صرفه بهره مند گردید.
از مهمترین دلایل کاهش قیمت در این مرکز فروش می ‌توان به حذف واسطه‌ ها و امکان ارسال محصولات خریداری شده از درب کارخانجات تولید کننده اشاره داشت.

سریر صنعت سام

شرکت سریر صنعت سام با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و تامین لوازم برق صنعتی و نفت و گاز و پتروشیمی و ساختمانی در حال فعالیت می باشد. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع مطابق نیاز مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصلی و دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

محصولات سریر صنعت

برق صنعتی
سیم و کابل
ابزار دقیق
لوله و اتصالات برق
لاله زار شمالی انتهای لاله زار کوچه گل پرور ساختمان ثمین پلاک ١٤ واحد ٢١